Gjest dfga Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 ? Det er dette som heter kjærlighet. Tror du det hadde vært mange par igjen i Norge om en hadde gått pga av noen runder med avvisning? Nei, det er ikke det som heter kjærlighet. Det er slik menn som er ute etter en ting oppfører seg. Menn som ikke egentlig har noen omtanke for den andre og som er mest opptatt av seg selv og sine behov. Når de ikke får, så maser de til de får. Før de får kan de bli sure og gå sin vei når det ikke går deres vei. Så møter de opp igjen og prøver på nytt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3455943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 11. mars 2013 Del Skrevet 11. mars 2013 Mannens jegerinstinkt? Jepp!:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3455948 Del på andre sider Flere delingsvalg…
adhemar Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Min ærlige mening er at jeg på en måte synes du gjør ham til narr... Å være i din alder og gang på gang gå så langt som nummeret før samleie, for så å nekte dette... Hm.. det virker ikke helt bra i mitt hode. Du bør la være å være intim med ham i det hele tatt når du holder på sånn. Det kan virke som du ikke er forelska i ham, men at du ønsker å være det. Hodet ditt er altså ikke helt med deg.... Jeg støtter denne (togli) fult ut. En ting er å være i 17 års alderen, men godt voksne folk som havner 'nippet før' men så .. 'nei'. Er det spesielle ting i fortiden som gjør at du reagerer slik ? Det er i hvertfall det første jeg hadde trodd. en 35 åring som må 'bli klar for sex' etter gjentatte dates og masse kyssing oppi senga..Høres litt muffens ut. Hadde jeg vært gutten ville jeg kanskje spurt deg rett ut, men skjønner han blir frustret. Ta et valg nå, kjenner han godt nok til det.. Kjør på eller la være, med alle mulige risiko og konsevneser og whatnot som kan følge med ethvert valg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3456216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
adhemar Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg støtter denne (togli) fult ut. En ting er å være i 17 års alderen, men godt voksne folk som havner 'nippet før' men så .. 'nei'. Er det spesielle ting i fortiden som gjør at du reagerer slik ? Det er i hvertfall det første jeg hadde trodd. en 35 åring som må 'bli klar for sex' etter gjentatte dates og masse kyssing oppi senga..Høres litt muffens ut. Hadde jeg vært gutten ville jeg kanskje spurt deg rett ut, men skjønner han blir frustret. Ta et valg nå, kjenner han godt nok til det.. Kjør på eller la være, med alle mulige risiko og konsevneser og whatnot som kan følge med ethvert valg. lol, så for sent innlegget under. Bra for dere Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3456218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 ''Han har lyst på deg. Det viser at han er et svin.'' Tror jeg foretrekker å leve med et svin . Ha ha! Ja til svin her også! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3456222 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poncho Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Ha ha! Ja til svin her også! :-) Hehe :-). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3456225 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest feminella Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 Jeg støtter denne (togli) fult ut. En ting er å være i 17 års alderen, men godt voksne folk som havner 'nippet før' men så .. 'nei'. Er det spesielle ting i fortiden som gjør at du reagerer slik ? Det er i hvertfall det første jeg hadde trodd. en 35 åring som må 'bli klar for sex' etter gjentatte dates og masse kyssing oppi senga..Høres litt muffens ut. Hadde jeg vært gutten ville jeg kanskje spurt deg rett ut, men skjønner han blir frustret. Ta et valg nå, kjenner han godt nok til det.. Kjør på eller la være, med alle mulige risiko og konsevneser og whatnot som kan følge med ethvert valg. Mener du virkelig at hun skal tillate at han åpenlyst tilkjennegir at han har lyst på henne før han har snakket ut dypt og lenge om ekteskap? Grøsss!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3456228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
adhemar Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Mener du virkelig at hun skal tillate at han åpenlyst tilkjennegir at han har lyst på henne før han har snakket ut dypt og lenge om ekteskap? Grøsss!!! Nei du har rett. Selvfølgelig burde de ha vært gift et par-tre år før de i det hele tatt vurderer litt tafsing. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3456374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mushroom Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 At han reagerer som han gjør, er fordi han er en mann. Hver gang han ser forhåpningen om å "vinne" deg, får du ham opp i en ekstase som du slukker brått ved å trekke deg igjen, og da har han "tapt". Menn har som oftest ikke noe helt klart begrep om følelser og emosjoner, de fungerer mer på det fysiske og mentale plan. Det er vanskelig for dem å svare på diffuse spørsmål som "hvilke følelser har du for meg"....de vet ikke hva de skal svare på det. Det vil bare ha en kvinne, ha henne hos seg, elske med henne og dele opplevelser med henne. Dersom du virkelig er interessert i ham (det lyder egentlig ikke sånn), så få ham med på aktiviteter hvor dere gjør noe sammen, ikke sånne "nå skal vi prate om dype ting sammen" opplevelser, men mere ting som dere synes er morsomt og kan prate om etterpå som en felles god opplevelse. Vær konkret når du snakker med ham. Dersom du f.eks. savner emosjonell trygghet fordi han ikke holder rundt deg, skal du ikke si at du mangler følelsen av trygghet hos ham, det blir for diffust. Si heller at du synes det er deilig og trygt når han legger armene sine rundt deg. Det er konkret og noe han kan forholde seg til. En mann kan gjerne starte et forhold ved å først og fremst gå etter den seksuelle nærheten. Det betyr ikke at han bare er ute etter å ha sex med deg, men sex er for mange menn den beste måten de kan vise en kvinne hva hun betyr for ham og det gir ham opplevelsen av å gi henne noe fantastisk av seg selv. Det bare skjerper interessen til en mann at man er litt tilbakeholden, men får han for mange opplevelser av å ha "tapt" fordi du trekker deg, så vil han også miste interessen for deg. Da vil han gå videre og søke etter en kvinne hvor han ser muligheten for å "vinne" henne. Vi kvinner skal ikke være så redde for å bli "utnyttet" at vi ikke gir en mann en sjanse. Seksuelt begjær og attraksjon kan være starten på et dypere forhold, dersom man passer sammen og trives med hverandre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3456870 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 At han reagerer som han gjør, er fordi han er en mann. Hver gang han ser forhåpningen om å "vinne" deg, får du ham opp i en ekstase som du slukker brått ved å trekke deg igjen, og da har han "tapt". Menn har som oftest ikke noe helt klart begrep om følelser og emosjoner, de fungerer mer på det fysiske og mentale plan. Det er vanskelig for dem å svare på diffuse spørsmål som "hvilke følelser har du for meg"....de vet ikke hva de skal svare på det. Det vil bare ha en kvinne, ha henne hos seg, elske med henne og dele opplevelser med henne. Dersom du virkelig er interessert i ham (det lyder egentlig ikke sånn), så få ham med på aktiviteter hvor dere gjør noe sammen, ikke sånne "nå skal vi prate om dype ting sammen" opplevelser, men mere ting som dere synes er morsomt og kan prate om etterpå som en felles god opplevelse. Vær konkret når du snakker med ham. Dersom du f.eks. savner emosjonell trygghet fordi han ikke holder rundt deg, skal du ikke si at du mangler følelsen av trygghet hos ham, det blir for diffust. Si heller at du synes det er deilig og trygt når han legger armene sine rundt deg. Det er konkret og noe han kan forholde seg til. En mann kan gjerne starte et forhold ved å først og fremst gå etter den seksuelle nærheten. Det betyr ikke at han bare er ute etter å ha sex med deg, men sex er for mange menn den beste måten de kan vise en kvinne hva hun betyr for ham og det gir ham opplevelsen av å gi henne noe fantastisk av seg selv. Det bare skjerper interessen til en mann at man er litt tilbakeholden, men får han for mange opplevelser av å ha "tapt" fordi du trekker deg, så vil han også miste interessen for deg. Da vil han gå videre og søke etter en kvinne hvor han ser muligheten for å "vinne" henne. Vi kvinner skal ikke være så redde for å bli "utnyttet" at vi ikke gir en mann en sjanse. Seksuelt begjær og attraksjon kan være starten på et dypere forhold, dersom man passer sammen og trives med hverandre. Et meget godt innlegg fra en som har forstått mannens sjel. For menn er det ikke sex eller kjærlighet - det er sex og kjærlighet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3456873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dfga Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Et meget godt innlegg fra en som har forstått mannens sjel. For menn er det ikke sex eller kjærlighet - det er sex og kjærlighet. Kanskje i din generasjon, men blant de yngre er det mange som skiller mellom de to tingene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3457092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderen Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Et meget godt innlegg fra en som har forstått mannens sjel. For menn er det ikke sex eller kjærlighet - det er sex og kjærlighet. Her trodde jeg du skulle forsvare dere menn. Etter min erfaring er dere heldigvis ikke så primitive skapninger at dere ikke kan svare på "hvilke følelser har du for meg". Jeg syns faktisk ikke det er en positiv egenskap å bare ville starte et forhold pga sex. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3457134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 Her trodde jeg du skulle forsvare dere menn. Etter min erfaring er dere heldigvis ikke så primitive skapninger at dere ikke kan svare på "hvilke følelser har du for meg". Jeg syns faktisk ikke det er en positiv egenskap å bare ville starte et forhold pga sex. ''Jeg syns faktisk ikke det er en positiv egenskap å bare ville starte et forhold pga sex.'' Jeg håper at det ikke er det jeg har skrevet og formidlet. Det jeg prøver å skriver er at dette kvinnelige: "Vil han ha meg eller sex?", som om det var en motsetning, er utypisk for menn. Menn har evnen til å se at fysisk tiltrekning er en del av summen av positive følelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3457170 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 ''Jeg syns faktisk ikke det er en positiv egenskap å bare ville starte et forhold pga sex.'' Jeg håper at det ikke er det jeg har skrevet og formidlet. Det jeg prøver å skriver er at dette kvinnelige: "Vil han ha meg eller sex?", som om det var en motsetning, er utypisk for menn. Menn har evnen til å se at fysisk tiltrekning er en del av summen av positive følelser. Og hvordan vil du beskrive kvinnen? Det er vel det samme? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3457176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 ''Jeg syns faktisk ikke det er en positiv egenskap å bare ville starte et forhold pga sex.'' Jeg håper at det ikke er det jeg har skrevet og formidlet. Det jeg prøver å skriver er at dette kvinnelige: "Vil han ha meg eller sex?", som om det var en motsetning, er utypisk for menn. Menn har evnen til å se at fysisk tiltrekning er en del av summen av positive følelser. ''Menn har evnen til å se at fysisk tiltrekning er en del av summen av positive følelser'' Du får det til å høres ut som kvinner ikke har den evnen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3457182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sangsol Skrevet 15. mars 2013 Del Skrevet 15. mars 2013 ''Menn har evnen til å se at fysisk tiltrekning er en del av summen av positive følelser'' Du får det til å høres ut som kvinner ikke har den evnen. Tror man må se denne setningen i sammenheng med resten, og ikke trekke den ut av sin helhet Jeg leste også disse innleggene, og tolket det ikke slik som deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3457183 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 18. mars 2013 Del Skrevet 18. mars 2013 At han reagerer som han gjør, er fordi han er en mann. Hver gang han ser forhåpningen om å "vinne" deg, får du ham opp i en ekstase som du slukker brått ved å trekke deg igjen, og da har han "tapt". Menn har som oftest ikke noe helt klart begrep om følelser og emosjoner, de fungerer mer på det fysiske og mentale plan. Det er vanskelig for dem å svare på diffuse spørsmål som "hvilke følelser har du for meg"....de vet ikke hva de skal svare på det. Det vil bare ha en kvinne, ha henne hos seg, elske med henne og dele opplevelser med henne. Dersom du virkelig er interessert i ham (det lyder egentlig ikke sånn), så få ham med på aktiviteter hvor dere gjør noe sammen, ikke sånne "nå skal vi prate om dype ting sammen" opplevelser, men mere ting som dere synes er morsomt og kan prate om etterpå som en felles god opplevelse. Vær konkret når du snakker med ham. Dersom du f.eks. savner emosjonell trygghet fordi han ikke holder rundt deg, skal du ikke si at du mangler følelsen av trygghet hos ham, det blir for diffust. Si heller at du synes det er deilig og trygt når han legger armene sine rundt deg. Det er konkret og noe han kan forholde seg til. En mann kan gjerne starte et forhold ved å først og fremst gå etter den seksuelle nærheten. Det betyr ikke at han bare er ute etter å ha sex med deg, men sex er for mange menn den beste måten de kan vise en kvinne hva hun betyr for ham og det gir ham opplevelsen av å gi henne noe fantastisk av seg selv. Det bare skjerper interessen til en mann at man er litt tilbakeholden, men får han for mange opplevelser av å ha "tapt" fordi du trekker deg, så vil han også miste interessen for deg. Da vil han gå videre og søke etter en kvinne hvor han ser muligheten for å "vinne" henne. Vi kvinner skal ikke være så redde for å bli "utnyttet" at vi ikke gir en mann en sjanse. Seksuelt begjær og attraksjon kan være starten på et dypere forhold, dersom man passer sammen og trives med hverandre. Hei! Min erfaring er en annen. ''Menn har som oftest ikke noe helt klart begrep om følelser og emosjoner'' Jeg syns menn er like opphengt i følelser og emosjoner. Av romantikk og ord m.m Pluss at man skal vite uten at det er sagt at noen er lei seg?? Det er jo umulig! Hvis man vil ha bare sex, feiltolkes og misforstås det av menn. Kanskje er det mer med mennesketypen enn med kvinne eller mann. Det tror jeg. Eller en kombinasjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3458321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeppsssss Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Litt av noen diskusjoner her på innlegget mitt:) Jaja det går bra. Jeg kan bekrefte at jeg har hatt sex med samleie med han. Vi har hatt det flere ganger. Etter siste gangen da han dro, så fant jeg ut at nei dette gjør jeg ikke flere ganger. Og det har jeg klart å holde. Jeg har fått sterke følelser for han, han sier han er veldig glad i meg, og det er jeg i han og. Vi snakker om å bli kjærester, Men så er det noe som får meg til å lure litt. Hver gang vi er sammen, hos han eller meg, så kan han ikke være så lenge sammen med meg. Og hvis vi prater i tlf, så er det ikke så lenge. Jeg har vært vant til tidligere forelskelser, så vil man være mye sammen, osv. Jeg har ikke pratet med han om det ennå, men har lyst til det. Han unnskylder seg med at han er sliten, uvel, osv. Dette skjer ofte, ikke alltid han vil prate så mye heller. Han gir meg komplimenter og vi stryker og holder rundt hverandre. Jeg vil satse på han, men lurer på hvorfor han er sånn? Han er sjalu og, han trenger bekreftelser på at jeg ikke roter med andre, og flørter med andre menn. Jeg gjør ikke det, og det sier jeg til han og. jeg spiller med åpne og ærlige kort for han. Er han redd for å bli såret, redd for at jeg skal forsvinne fra han? Jeg er ikke den type jente som leker med folk. Om det kan være det som gjør at han ikke gjør seg så veldig tilgjenngelig? Lurer på om noen kan gi meg noen råd? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3459004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen tanker Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Litt av noen diskusjoner her på innlegget mitt:) Jaja det går bra. Jeg kan bekrefte at jeg har hatt sex med samleie med han. Vi har hatt det flere ganger. Etter siste gangen da han dro, så fant jeg ut at nei dette gjør jeg ikke flere ganger. Og det har jeg klart å holde. Jeg har fått sterke følelser for han, han sier han er veldig glad i meg, og det er jeg i han og. Vi snakker om å bli kjærester, Men så er det noe som får meg til å lure litt. Hver gang vi er sammen, hos han eller meg, så kan han ikke være så lenge sammen med meg. Og hvis vi prater i tlf, så er det ikke så lenge. Jeg har vært vant til tidligere forelskelser, så vil man være mye sammen, osv. Jeg har ikke pratet med han om det ennå, men har lyst til det. Han unnskylder seg med at han er sliten, uvel, osv. Dette skjer ofte, ikke alltid han vil prate så mye heller. Han gir meg komplimenter og vi stryker og holder rundt hverandre. Jeg vil satse på han, men lurer på hvorfor han er sånn? Han er sjalu og, han trenger bekreftelser på at jeg ikke roter med andre, og flørter med andre menn. Jeg gjør ikke det, og det sier jeg til han og. jeg spiller med åpne og ærlige kort for han. Er han redd for å bli såret, redd for at jeg skal forsvinne fra han? Jeg er ikke den type jente som leker med folk. Om det kan være det som gjør at han ikke gjør seg så veldig tilgjenngelig? Lurer på om noen kan gi meg noen råd? Mange som er sjalu og redd for at partneren skal være utro, er selv uærlige og har flere partnere samtidig. Jeg sier ikke at han har det. At han har lite tid til å snakke på telefonen, og lite tid når dere møtes, kan bety at han er i et annet forhold i tillegg. Dessverre er det ikke sjelden at folk som allerede er i fast forhold med noen, later som om de er single ovenfor nye som de møter og innleder forhold til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3459015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noen tanker Skrevet 20. mars 2013 Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg vet det er dårlig gjort av meg å være med på leken helt til det siste. Jeg forstår ikke hvorfor jeg holder igjen, har ikke skjedd med andre. Ja jeg har tenkt å prøve å gjøre andre ting sammen med han, så jeg ikke ender i den situasjonen igjen helt ennå. Kan jo nevne at han sender meg mldr dagelig og vi snakker dagelig. Men føler noe mangler. Føler han er så fokusert på kosing, og blir lite av andre ting. Jeg blir ikke forelske av bare kosing og sex, men av å gjøre ting sammen, og prate om ting osv. Men jeg har bestemt meg for å ikke holde igjen hvis vi kommer i samme situasjon igjen. Jeg forstår det er dårlig gjort av meg å ikke kjøre løpet ut. Jeg gjør jo det andre frivilligt. Men virker det som han er bare ute etter sex? eller mere? Han skrev at jeg river han i stykke når jeg bare stopper. Føler meg forferdelig at jeg gjør det. Hei! Du skrev: " Men virker det som han er bare ute etter sex? eller mere? Han skrev at jeg river han i stykke når jeg bare stopper. Føler meg forferdelig at jeg gjør det. – jeppsssss" Jeg tenker at det er mulig at han skrev dette for å presse deg og gi deg dårlig samvittighet, slik at han lettere skal få viljen sin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389422-han-er-for-p%C3%A5g%C3%A5ende/page/2/#findComment-3459018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.