Gå til innhold

Problemer med puberteten

Anbefalte innlegg

Gjest frustrertgutt

Jeg er en sunn og frisk gutt på 17 år.. det eneste som plager meg er penisen min og testiklene mine.. penisen min er liten og den mangler forhud til penis hodet.. dessuten vet jeg ikke hvor den ene testikkelen har gjemt seg, men jeg har hørt at den kan gjemme seg inne i magen.. rett ved blæren buler det litt mere en den andre siden.. er jeg unormal? er jeg ikke færdig med puberteten? sædutløsningen er ikke helt hvit.. men er litt mer gjennomsiktig med klumper.. hva bør jeg gjøre? hilsen bekymret gutt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38949-problemer-med-puberteten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Du høres da sunn og frisk ut, men det er mulig den ene testikkelen din ikke har falt ned i pungen, som de normalt gjør før fødselen. Foreslår at du forteller om din bekymring til legen din, og ber ham sjekke om den ene fortsatt befinner seg i de indre gemakker. Om du har kommet i stemmeskiftet, er den sikreste indikasjon på at testiklene produserer hormonet testosteron. Det er også testosteronet som gjør at du får hår under armene og rundt penis.

Størrelsen på penis varierer. At forhuden ikke dekker hele penishodet, er helt normalt. For noen er det til og med umulig å dra forhuden over kanten på penishodet. At sæden din til tider er klumpet er også helt vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...