Gå til innhold

Kjente lukt ingen andre kjente.

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg var på jobb i dag, og der plutselig så kjente jeg en litt sterk gass-lukt. Det varte en liten stund så gikk den bort. Da kom det en lukt av vanlig mat, fordi de lagde rundstykker med egg og løk der. Ingen andre der kjente denne gass lukten. Hva kan dette ha vært?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389535-kjente-lukt-ingen-andre-kjente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ellers føler deg i fin form kan det kanskje bare være en slags "uskyldig innbilning". Men det kan kanskje også være en hallusinasjon, noe som vil være mer nærliggende å tenke hvis du ellers er plaget med stressrelaterte katastrofetanker.

Spekulasjoner fra

Blomsterfluen

Hvis du ellers føler deg i fin form kan det kanskje bare være en slags "uskyldig innbilning". Men det kan kanskje også være en hallusinasjon, noe som vil være mer nærliggende å tenke hvis du ellers er plaget med stressrelaterte katastrofetanker.

Spekulasjoner fra

Jeg tror ikke det var noe jeg innbilte meg bare, for den var en ganske virkelig lukt. Jeg har det bra ellers om dagene.

Jeg tror ikke det var noe jeg innbilte meg bare, for den var en ganske virkelig lukt. Jeg har det bra ellers om dagene.

Det er ellers også fullt mulig å ha lukthallusinasjoner selv om man føler seg ok (jeg uttrykte meg nok litt klønete).

Jeg sliter en del med det samme; lukter helt "livaktige" lukter som gass, røyk og bensin, men dette er ofte kombinert med katastrofetanker og redsel for brann og eksplosjoner.

Håper du ikke blir redd av dette.

Blomsterfluen

Det er ellers også fullt mulig å ha lukthallusinasjoner selv om man føler seg ok (jeg uttrykte meg nok litt klønete).

Jeg sliter en del med det samme; lukter helt "livaktige" lukter som gass, røyk og bensin, men dette er ofte kombinert med katastrofetanker og redsel for brann og eksplosjoner.

Håper du ikke blir redd av dette.

Ok. Jeg er ikke redd for branner eller noe annet sånt. Jeg har ikke stress i hverdagen heller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...