Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eivor

hei, er en kvinne på 27 år, har en sønn på 2 år, eg har ett stort problem, eg har mistet all sexlyst. dette plager meg noe voldsomt siden samboeren min vil hele tiden. de siste to årene har eg ikke hatt noe former for sexlyst, det føles fremmed med penetrering og ekkelt, feli liksom. ekkelt og bli tatt på, er veldig glad i samboeren min men dette problemet mitt ødelegger mye for oss, han er skuffet. men prøver igjen og igjen, det hender vi har sex men. ja ka kan en sei. bli ferdig med det føler eg. me har prøvd alt muligt, og de siterer eg ikke her for å si det mildt. lurer på om det kan være en form for hormonforstyrrelse som har gått helt på tryne etter sønnen in kom. dessuten vist han kommer for langt inn er det smertefult. ikke lett dette. tips ? eg vet ikke lenger hva eg skal gjøre med dette, nesten som eg ønsker bruke kyskhetsbelte. eller sy igjen opninga, den er bare til bry.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389537-manglende-seksuell-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Du har store problem når du ikke en gang tåler at han tar på deg. Da er det ikke bare manglende lyst, men direkte ulyst. Kan det være fødselsdepresjon? Hvordan har du det ellers?

En banal ting er å teste om du reagerer på hormonprevensjon. Prøv å kutte det helt ut en periode.

Uansett må du ta det opp med fastlegen din.

Gjest togli

Man kan godt være glad i partneren sin, men det er forskjell på å være glad i som en god og trygg venn, og å være glad i som kjæreste.... Hvis du er glad i ham bare som en god venn, så kan intimitet være fryktelig vanskelig. Da mangler den seksuelle kjemien som må til for å like å være intim med ham.....

Har du tenkt over dette?

eivor1365381597

Man kan godt være glad i partneren sin, men det er forskjell på å være glad i som en god og trygg venn, og å være glad i som kjæreste.... Hvis du er glad i ham bare som en god venn, så kan intimitet være fryktelig vanskelig. Da mangler den seksuelle kjemien som må til for å like å være intim med ham.....

Har du tenkt over dette?

har tenkt godt igjennom det ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...