eivor1365381597 Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 hei, er 27, har en sønn på 2 som eg da ikke ammet. har en snodig sak her, for to uker siden ca. begynte eg og bli øm rundt livmoren, og det samme var brystene mine, eg kan tru no at det var en eggløsningm fikk mensen ca en uke etterpå litt over en uke. nå når eg har mensen har eg begynt og få en hvit tyn melkedråpe ut av det ene brystet mitt. brystet har klødd litt, innvendig, men ikke lenge av gangen. det rareste av alt er at eg kan kjenne sånne bobler i magen, sån du kjener når babyen begynner og bevege seg, eg vet at eg ikke er gravid, men vi har snakket masse om å få ett til. ka kan dette være? pga av brystreduksjon veit eg ikkje heilt korsen eg skal finne ut om det er brystkreft eller ikke, eller om det kan være andre ting som gjør at eg får hvite dråper ut av det ene brystet, men det er bare i fra en opning. det er ikke talg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389539-melkedr%C3%A5pe-fra-bryst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.