Gå til innhold

P pille bruk, Cerazette!!

Anbefalte innlegg

Gjest Littrarsånnhehe

På mandag begynte jeg på mine første p-piller, som heter Cerazette.. Finnes vel to navn på dem Cerazette/Organon, hva er det rette?.. Uansett, jeg fikk mensen på lørdag som vil si at jeg begynte på pillene samtidig som jeg har mensen.. Og litt gullfisk som jeg er så glemte jeg hva legen sa om å begynne mens man hadde mensen.. Hun sa jo at det gikk greit å begynne da, siden jeg ikke ville vente (tar pillene fordi jeg vil ha bort så mye som mulig av mensen siden jeg har så store blødninger.) .. Men hva er fordelen og ikke fordelen med dette? Noen som bruker denne typen og har noen tips/anbefalinger?:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389556-p-pille-bruk-cerazette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har brukt dem og de reddet livet mitt. :0P Lurt å ta dem ifm mens fordi det ellers er fort gjort å slite med blødninger. Hvilket er en av de vanligste bivirkningene på denne pilla, og man må være veeeeldig tolmodig før det gir seg. Tok ni mnd for meg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...