Gjest HHP58 Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Er det noen her inne over 50 som sover 6 timer i døgnet uten å føle seg trøtt eller sliten? Før kunne jeg sove både 9 og 10 timer i døgnet,men etter at jeg byttet medisiner klarer jeg meg fint med 6-7 timer. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Jeg sover sjelden mer enn 5-6 timer på hverdager. I helgene noe mer - men ikke alltid...det hender jo man venter på tenåringene som er på fest etc. Hender jo man er trett, men ikke mer enn at det går greit ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Nå har jeg ikke blitt 50 ennå, men det er da noen år siden jeg ble 40 i alle fall så jeg svarer lell. ) Hverdager sover jeg vel ca. 6 timer tenker jeg, i helgene noe mer, funker helt fint det. Noen kvelder blir jeg riktignok trøtt tidlig, men suller som regel såpass at jeg ikke roter meg i seng så tidlig allikevel og når jeg først havner under dyna så må jeg jo lese litt før jeg slukker lyset... ) 0 Siter
laban Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Jeg sover ofte 5-6 timer natt til arbeidsdager. Jeg er omtrent like gammel som deg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 5-6 timer på hverdager. Jeg er under 40 år. 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 16. mars 2013 Skrevet 16. mars 2013 Jeg sover ca 7.5 timer natta hver ukedag. Natt til i dag sov jeg 10 timer. Jeg er i 40 årene og er frisk (ingen medisiner). Men jeg "tåler" mindre søvn. I perioder kan det være 5-6 timer natta pga egen våking utover kveldene, eller jeg har forstyrret nattesøvn pga oppvåkning som følge av tenåringsbråk, traktor utenfor, hunde-bjeffing eller liknende. Når jeg da våkner, pleier det å gå nærmere to timer før jeg er klar for å sove igjen. "dagen derpå" pleier gå fullstendig uproblematisk, og uten noe behov for søvn på dagen osv. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 Jeg sover sjelden mer enn 5-6 timer på hverdager. I helgene noe mer - men ikke alltid...det hender jo man venter på tenåringene som er på fest etc. Hender jo man er trett, men ikke mer enn at det går greit ;-) Jeg er vel litt hysterisk da,som er redd for å tro at jeg ikke er normal nok.Tipper det sikkert er kjedelig å være ett A4 menneske,med 2,5 barn,3/4 bil og 1/2 garasje.Siden jeg bor innen 1 time fra Oslo og mitt hus er bygd i 2003,er det omtrent midt på treet med ca 2,5 mill. Kl er nå 4.45 og jeg skal komme tilbake når jeg våkner om det er etter 4,5 eller 6 timer.Sover jeg under 6 timer om natten,sover jeg ofte 1-2 timer på dagen,gjerne ca fra kl 14-15. Prøver å passe på at jeg legger meg før kl 2 søndag kveld. Ser ut som jeg klarer meg fint med 6-7 timer,siden jeg er over 50% lat og trives med det.Det er ikke det at 130 kg er så mye,jeg skulle bare ha vært 230 cm høy. o O L L .....me snakes..... 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 Jeg er vel litt hysterisk da,som er redd for å tro at jeg ikke er normal nok.Tipper det sikkert er kjedelig å være ett A4 menneske,med 2,5 barn,3/4 bil og 1/2 garasje.Siden jeg bor innen 1 time fra Oslo og mitt hus er bygd i 2003,er det omtrent midt på treet med ca 2,5 mill. Kl er nå 4.45 og jeg skal komme tilbake når jeg våkner om det er etter 4,5 eller 6 timer.Sover jeg under 6 timer om natten,sover jeg ofte 1-2 timer på dagen,gjerne ca fra kl 14-15. Prøver å passe på at jeg legger meg før kl 2 søndag kveld. Ser ut som jeg klarer meg fint med 6-7 timer,siden jeg er over 50% lat og trives med det.Det er ikke det at 130 kg er så mye,jeg skulle bare ha vært 230 cm høy. o O L L .....me snakes..... Skjønner ingenting... I natt sov jeg 4 timer og 1 time på dagen.Får vel trappe ned på cola og kaffe da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.