Gjest Softlight Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Da jeg hadde vært sammen med kjæresten min i ca et år fortalte han meg at han og en kompis hadde prøvd å ha sex med samme jenta samtidig. Denne kompisen har han fremdeles kontakt med selv om det er mer sporadisk enn tidligere. Jeg er nå samboer med kjæresten min, men har fremdeles problemer med å takle det han fortalte meg angående gruppesexen(han fortalte det for 5-6 mnd siden). Jeg følte at det virket så kvalmt og skittent. Og tanken på at han har hatt sex med en jente samtidig som denne kompisen gjør ikke saken lettere. (jeg hadde kanskje takla det bedre om jeg ikke hadde visst hvem den andre mannen var). Er jeg for nærtagende som synes dette er vanskelig? Idet jeg fikk vite det grein jeg lenge av skuffelse. Nå griner jeg ikke lenger, men har denne ekle følelsen inni meg. Har du noen tips til meg for hvordan jeg skal takle dette. Jeg sliter virkelig innimellom. Sex mellom to skal være noe fint og privat mener jeg, ikke noe som skal være kvalmt og skittent og gjøres med flere andre tilstede enn de to involverte. -trist og skuffa- 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38965-han-har-pr%C3%B8vd-gruppesex/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest softball Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Du er så avgjort FOR nærtagende. Sex skal være en fin personlig ting, ja, men det MÅ ikke nødvendigvis alltid være med to innvolverte. En trekant kan være en utrolig fin og spennende opplevelse, samme hvor mye du drar det ned i din egen søle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38965-han-har-pr%C3%B8vd-gruppesex/#findComment-147350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente 31 Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Du er så avgjort FOR nærtagende. Sex skal være en fin personlig ting, ja, men det MÅ ikke nødvendigvis alltid være med to innvolverte. En trekant kan være en utrolig fin og spennende opplevelse, samme hvor mye du drar det ned i din egen søle. Jeg synes også du er "tar litt vel på vei", det er ikke noe kvalmt med gruppesex, mener når jeg. Alt til sin tid. Men jeg hadde garantert reagert litt selv om min samboer hadde gjort dette med sin kamerat - dobbelt moral :-) For jeg kunne godt ha gjort dette selv, den gangen jeg var fri og frank - og vill og gal :-)))) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38965-han-har-pr%C3%B8vd-gruppesex/#findComment-147426 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Observer Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Han har da ikke gjort noe 'galt' mens dere var sammen? Hvorfor plager du deg selv med fortiden? Og hva er det som gjør det så ille at kameraten hans var med? Jeg tror du må tenke over hvorfor det er så ille. Hva fikk deg til å reagere og hvorfor. Ikke nøy deg med; "jo, fordi xx var med." Finn ut _hvorfor_ det opprører deg. Uansett hva svaret ditt blir, må du huske på at det var valgene han gjorde den gangen. Vi er ikke like og partneren min har også tatt valg jeg aldri kunne ha gjort. Det er bare det at man må huske at det inkluderer ikke meg eller mitt forhold nå! Alle har vi en fortid og det ville vært merkelig om ikke partneren vår også hadde det. Synes du skal konsentrere deg om hva du har og hva han gjør mot deg nå fremfor hva han har gjort tidligere. Det kan ikke endres og bildene i hodet ditt er ikke til nytte for noen. Jeg vet det virker som om jeg mener du bare kan knipse bort det vonde. Det gjør jeg ikke! Men det går an å lære seg selv til å styre tankene. God bedring!*s* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38965-han-har-pr%C3%B8vd-gruppesex/#findComment-147630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Hei! Det er vanskelig å bli kvitt følelsesmessige inntrykk i en fei. De må bearbeides over tid. For deg handler det vel om å godta at det faktisk er din kjæreste som har prøvd gruppesex, selv om det er uaktuelt for deg. Snakk med deg selv om hva gruppesex er. Trekk det så og si opp i dagen. Bli fortrolig med historien hans. Og så: hvilken betydning har dette på ditt forhold til kjæresten din?Sniker det seg noe mellom dere? Blekner ikke saken ved at du jobber med det, synes jeg du må overveie om du har mistet noe av lysten på kjæresten din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38965-han-har-pr%C3%B8vd-gruppesex/#findComment-147680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Softlight Skrevet 22. november 2001 Del Skrevet 22. november 2001 Han har da ikke gjort noe 'galt' mens dere var sammen? Hvorfor plager du deg selv med fortiden? Og hva er det som gjør det så ille at kameraten hans var med? Jeg tror du må tenke over hvorfor det er så ille. Hva fikk deg til å reagere og hvorfor. Ikke nøy deg med; "jo, fordi xx var med." Finn ut _hvorfor_ det opprører deg. Uansett hva svaret ditt blir, må du huske på at det var valgene han gjorde den gangen. Vi er ikke like og partneren min har også tatt valg jeg aldri kunne ha gjort. Det er bare det at man må huske at det inkluderer ikke meg eller mitt forhold nå! Alle har vi en fortid og det ville vært merkelig om ikke partneren vår også hadde det. Synes du skal konsentrere deg om hva du har og hva han gjør mot deg nå fremfor hva han har gjort tidligere. Det kan ikke endres og bildene i hodet ditt er ikke til nytte for noen. Jeg vet det virker som om jeg mener du bare kan knipse bort det vonde. Det gjør jeg ikke! Men det går an å lære seg selv til å styre tankene. God bedring!*s* Hei Du også( i tillegg til Vennesland) skrev et fint svar til meg. Jeg er helt enig i det du sier at jeg ikke kan la hans fortid ødelegge for meg og han. Faktisk prøvde han ut dette allerede 4-5 år før jeg og han ble sammen. Du lurte på hvorfor jeg reagerte slik på denne kompisen hans. Det er fordi han hele tiden har vært avvisende mot meg og han i tillegg er slesk og veldig ekkel på mange måter. Og å tenke på at han kompisen har sett min kjære i en seksuell situasjon og til og med delt denne "seksuelle situasjonen" med han, ja æsj sier jeg bare. Jeg er redd denne kompisen skal komme mellom meg og min kjære. En snegle er mindre sleip enn han der, og det virker ikke som samboeren min ikke ser det. Jaja, jeg finner nok ut av det. I så fall var det godt å få respons på innlegget mitt. Det blir litt lettere når en får høre andres synspunkter om dette. Jeg skal ta tiden til hjelp. Tiden leger alle sår eller hva...? ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38965-han-har-pr%C3%B8vd-gruppesex/#findComment-147737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Celina Skrevet 25. november 2001 Del Skrevet 25. november 2001 Jeg forstår ikke hva som er så ille med at kjæresten din har en fortid. Jeg har selv hatt trekant med to menn, men det betyr IKKE at det er noe jeg ville gjort i dag. De fleste eksperimenterer litt når de er unge, ville og frie. Vær glad du for at han har prøvd, det minsker sjangsen for at det er noe han ønsker å prøve senere. Når jeg tenker på min erfaring i dag ( det er 3 år siden nå ), føler jeg kun at det er litt kult å ha prøvd. Ville ikke gjort det igjen til tross for at jeg var den eneste jenta og sånn sett burde hatt det som plommen i egget. Sex er ment for to som elsker hverandre... Det er da man har de beste opplevelsene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/38965-han-har-pr%C3%B8vd-gruppesex/#findComment-148124 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.