Gå til innhold

hjelp meg. har jeg fått sopp?

Anbefalte innlegg

Gjest elisabeth17

hei.

Jeg har vondt vær gang meg og typen skal ha sex, når han går inn i meg. Det er som det var første gangen vi hadde sex. Det klør og. Men ikke mye. Og jeg er sår rundt sjeden. Jeg har også fått små klumper innpå leppene. Hvis jeg har sopp har han også det da? Og hvis jeg tar en krem på det er det farlig hvis det ikke er sopp? Jeg har ikke lyst å gå til gynikolog ser du.

P.S jeg setter stor pris på forumet deres det har hjulpet meg mye før og. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/38974-hjelp-meg-har-jeg-f%C3%A5tt-sopp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest spelling

Det kan være sopp.

Kjæresten din kan ha det, hvis han merker symptomer kan han bruke krem han også.

Det er ikke farlig å bruke canesten (krem / vagiator) selv om det skulle vise seg at du ikke har sopp.

Hva slags prevensjon bruker dere? Bruker dere kondom, har han nok ikke sopp. Bruker dere annen prevensjon, bør du uansett gå regelmessig til underlivskontroll.

Hver gang

typen og jeg

skjede

gynekolog

Gjest (Anonymous)

Det kan være sopp.

Kjæresten din kan ha det, hvis han merker symptomer kan han bruke krem han også.

Det er ikke farlig å bruke canesten (krem / vagiator) selv om det skulle vise seg at du ikke har sopp.

Hva slags prevensjon bruker dere? Bruker dere kondom, har han nok ikke sopp. Bruker dere annen prevensjon, bør du uansett gå regelmessig til underlivskontroll.

Hver gang

typen og jeg

skjede

gynekolog

Klumper på kjønnsleppene..... det kan være kjønnsvorter. Gå til legen og få en gyn.undersøkelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...