Gjest Nevs Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 Hei! Jeg har i et halvt år kjent et trykk i endetarmsåpningen og en følelse av "gåsehud" i pungen. Når det gjelder trykket i anus så kjennes det ut som om noe "beveger" seg og er "der inne". Det kan være borte etter en natts søvn men etter en stund og par runder på skåla så kommer det tilbake. Pungen trekker seg sammen og jeg kan se at den beveger seg uten at jeg er kald/fryser. Dette kommer og går og kan være borte i perioder(min-timer). Jeg har vært til lege flere ganger og har tatt endoskopi og MR. - jeg har ikke hatt blod i avføring - det er ikke smerter, men mer ubehag - mr sier mulig prostatitt og har prøvd antibiotika uten effekt - har brukt hemorridekremer/salve m kortison MR sier bla: TIRM viser et lite område med høy intenst T2 signal i nivå med analåpning, ikke utseende med fistel. Lav intense T1-T2 signalforandringer i perineum inntil anus, venstre side. Ellers viser den ødemforandringer i tilstøtende virvelcorpora rundt skiven L4/L5(har hatt ryggproblemer der i 3 år). Varierende signal i den perifere sonen av prostata med relativt utbredte T2 lav intense signalforandringer. Som nevnt kan det kjennes ut som det er veldig lite symptomer etter en natt i sengen, men tiltar utover dagen. Jeg har nok litt generell angst (type helseangst) og selv om legen ikke kan finne noe eksakt så er jeg nok ganske bekymret over dette og det påvirker min hverdag mye. Fikk også resept på Voltaren som jeg ikke har brukt enda. Noen Ideer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389814-press-i-anus-og-g%C3%A5sehud-p%C3%A5-pungen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lololol Skrevet 21. mars 2013 Del Skrevet 21. mars 2013 ''Når det gjelder trykket i anus så kjennes det ut som om noe "beveger" seg og er "der inne".'' Hmm... Gjenglemt dildo på vibrasjon? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389814-press-i-anus-og-g%C3%A5sehud-p%C3%A5-pungen/#findComment-3459511 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.