Gå til innhold

Er de ok at dama reiser på festival?

Anbefalte innlegg

lurerveldig1365381053

Jeg skjønner at du blir bekymret, men tror du bør velge å gi henne tillit selv om følelsene stritter i mot. Hvis du lager et stort nummer ut av det og i verste fall stiller det ultimatumet så risikerer du at hun ender opp med å forakte deg og at det blir begynnelsen på slutten for forholdet deres.

Takk for svar. Jeg kommer nok ikke til å stille et ultimatum. Vil ta en prat hvor jeg forklarer min bekymring og håper at hun selv vil se at dette ikke er helt ok. Jeg har som sagt droppet et par bekjentskaper siden hun ikke syntes det var helt greit. Da bør også hun se ting fra min side.

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lurerveldig1365381053

14

• laban

4

• trollemor;o)

3

• Mammantil3

2

Mest aktive i denne tråden

lurerveldig1365381053

Hei,

Jeg tror et ultimatum blir å dra det for langt. Forstår likevel din bekymring, den er naturlig. Si at du ikke like dette, men at hun selvfølgelig bestemmer selv.

Nå gir du henne alt ansvar og ei skikkelig dame oppfører seg deretter. På alle de festivalane jeg har vært på er det ikke "så galt", og fordi om venninnen hennes kjører på. trenger ikke hun å gjøre det samme. Hun er jo opptatt.

Tenk så kjekt det blir når hun kommer hjem, en "vitamininnsprøytning" for henne og bruker du tida fornuftig mens hun er borte, blir det det for deg også.

Lykke til.

Takk for svar. Jeg kommer neppe til å stille et ultimatum, men en seriøs prat vil det bli.

Gjest Ladytron

Takk for svar. Jeg kommer nok ikke til å stille et ultimatum. Vil ta en prat hvor jeg forklarer min bekymring og håper at hun selv vil se at dette ikke er helt ok. Jeg har som sagt droppet et par bekjentskaper siden hun ikke syntes det var helt greit. Da bør også hun se ting fra min side.

Det blir kanskje litt annerledes hvis hun har bedt deg om å droppe noen bekjentskaper. Hva var foranledningen til det? Hvilken relasjon hadde bekjentskapene til deg?

Jeg tenker at dere er på vei inn i et blindspor hvis dere fortsetter å stille masse krav basert på frykt for hva som kan skje (worst-case scenario), men håper selvfølgelige at jeg tar feil.

''Er kommet dit hen at jeg muligens stiller et ultimatum rundt denne turen, dvs her må du velge mellom meg og droppe turen/reise sammen med meg, eller venninna og forholdet vil bli slutt. Er dette galt?''

Slik jeg ser det er ikke forholdet liv laga om man må komme med slike ultimatum for å holde den andre unna for store fristelser. Det er selvsagt heller ikke liv laga om hun ikke klarer å motstå eventuelle fristelser.

Vis henne helhjertet tillit. Kjemisk renset for viss, om, men og formaninger. Er hun til å stole på, vil dette styrke båndene dere imellom. Viser hun seg å ikke være til å stole på, er det like greit du finner det ut.

mvh

Ja, det er galt. Hvis forholdet deres skal ha en sjanse må dere vite at dere kan stole på hverandre, og ved å stille et slikt ultimatum sier du nettopp at du ikke stoler på henne. La henne dra. Hvis hun har de rette følelsene for deg gjør hun ikke ting som kan ødelegge kjæresteforholdet, og går det galt betyr det vel ikke like mye for henne som det gjør for deg. Da vet du det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...