jente19933 Skrevet 23. mars 2013 Del Skrevet 23. mars 2013 hei jeg er en jente på 20 år, har røyka ganske mye vannpipe siden sommerferien, men i de siste måneder røyker jeg ikke like mye som før! jeg røyket nettopp vannpipe med blandingstobakk fra sverige. Jeg røyket i ca en halvtime, jeg skulle gå å ta meg et glass vann fordi jeg følte meg ikke så bra, plutselig ble jeg svimmel og klarte ikke gå riktig. Jeg var forvirra og skjønte ikke hva som skjedde. Jeg sa ukontrolere ting av meg selv akurat som jeg hadde røyket has. Jeg skalla i veggene og klarte ikke gå riktig, akurat som jeg var full, hjertet mitt rista og kroppen min rista , og hele kroppen min gjorde vondt. Jeg ble redd og la meg i sengen får å prøve å sove men det var vanskelig. Jeg var livredd, følte meg veldig rar og rista i kroppen. Det varte en time ca og jeg var helt sikker på jeg skulle dø. Dette har aldri hendt meg før selvom jeg har røyket ganske mye mer enn det jeg gjorde idag. i tilegg har jeg hatt ganske mye vondt i kroppen og i brystene og i magen i det siste halvåret. kan jeg ha en slags hjertesykdom/ astma eller noen kroniske sykdommer? hjertet mitt verker fortsatt siden det som hendte for litt over en time siden 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389867-r%C3%B8yking/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.