Gå til innhold

Vond klump i magen

Anbefalte innlegg

Gjest tirilmn

Hei. Jeg er 16 år og veier 55 kg. Jeg har fått en kul på venstre side av magen, ganske hard og veldig vond. Den er rindt 6-7 cm lang og ligger nesten rett litt lenger ned en navlen på venstre side. Jeg tok gastroskopi for en måned siden, og da fikk jeg påvist brokk rett under spiserøret. Denne kulen har kommet etter jeg tok gastro. Jeg får mye smerter rundt det stedet der kulen ligger etter jeg har spist mat. Jeg går på medisiner, men det er for brokken under spiserøret. Kulen syntes ikke på utsiden, men den er veldig vond med en gang jeg tar på den og klemmer litt. Hva kan dette være og hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389962-vond-klump-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...