Gå til innhold

Elske to på en gang?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

11

Gjest togli

Jeg har nok vært forelska i to på en gang, men elsket? Hm.... skal ikke si at det ikke kan være mulig, men....

Har du sjans på begge to? I så fall får du sette opp en liste over de kvaliteter du ønsker på et forhold, og finne ut hvem av dem som er best kvalifiserte til å bli kjæresten din ;)

Luksusproblem!!! Jeg som sliter med å forelske meg... *sukk*

Gjest ulykkelig lykkelig

Jeg har nok vært forelska i to på en gang, men elsket? Hm.... skal ikke si at det ikke kan være mulig, men....

Har du sjans på begge to? I så fall får du sette opp en liste over de kvaliteter du ønsker på et forhold, og finne ut hvem av dem som er best kvalifiserte til å bli kjæresten din ;)

Luksusproblem!!! Jeg som sliter med å forelske meg... *sukk*

Ser hvordan det kan virke som et luksusproblem for andre, men det er det ikke. Jeg kommer til å miste en person jeg elsker av hele mitt hjertet uansett hvilket valg jeg tar.

Annonse

Gjest togli

Ser hvordan det kan virke som et luksusproblem for andre, men det er det ikke. Jeg kommer til å miste en person jeg elsker av hele mitt hjertet uansett hvilket valg jeg tar.

Skjønner.... Kanskje du bør la det bero litt til du finner ut av følelsene dine? Er du sikker på du ikke bare er fryktelig forelska? Å elske er liksom så mye sterkere...

''Jeg kommer til å miste en person jeg elsker av hele mitt hjertet uansett hvilket valg jeg tar.''

Tja, elsker av hele ditt hjerte... Om det var av _hele_ hjertet hadde du ikke skult til en annen også.

mvh

Gjest togli

''Jeg kommer til å miste en person jeg elsker av hele mitt hjertet uansett hvilket valg jeg tar.''

Tja, elsker av hele ditt hjerte... Om det var av _hele_ hjertet hadde du ikke skult til en annen også.

mvh

Det samme tenkte jeg.......... Kan ikke se for meg at man kan ELSKE to personer like høyt, men være forelska i og begjære tror jeg er noe annet..

Gjest Zippity

Å ha flere koner betyr ikke at man _elsker_ alle like høyt. Og slett ikke at man elsker dem på den måten man gjør når man elsker én så høyt at man ikke trenger noen annen.

mvh

Kody Brown sier han elsker alle like høyt, han har fire koner. En flott mann :)

Annonse

Velbekommen. Kanskje du vil bli nummer fem.

Selvfølgelig må han si at han elsker alle like høyt i en serie som er ren reklame for flerkoneri.

Han elsker uansett ingen av dem høyt nok til å gi hele seg til bare én eller ikke behøve mer enn den ene.

mvh

Gjest togli

Jeg har også trodd at jeg elsket en mann, men da jeg virkelig begynte å elske en, så skjønte jeg hva det ville si å elske...... Jeg tror det skal litt til å _elske_ en partner, og det er jammen ikke lett å definere hva det vil si å "elske" (eneste unntaket må være det å elske sine barn..... der tror jeg alle med barn vet hva "elske" betyr):)

Jadda, jeg vet det ble mye elskeelskeelske her, men jeg tror iallefall jeg fikk fram poenget :P

Gjest Zippity

Velbekommen. Kanskje du vil bli nummer fem.

Selvfølgelig må han si at han elsker alle like høyt i en serie som er ren reklame for flerkoneri.

Han elsker uansett ingen av dem høyt nok til å gi hele seg til bare én eller ikke behøve mer enn den ene.

mvh

Kunne godt vært nummer fem jeg, de har det bra de konene der :-)

Tror ikke han lyger heller, de har det bra sammen. Men tror ikke folk som ikke er vant til det forstår, er jo typisk folk å ikke forstå det ukjente.

Gjest Zippity

Jeg har også trodd at jeg elsket en mann, men da jeg virkelig begynte å elske en, så skjønte jeg hva det ville si å elske...... Jeg tror det skal litt til å _elske_ en partner, og det er jammen ikke lett å definere hva det vil si å "elske" (eneste unntaket må være det å elske sine barn..... der tror jeg alle med barn vet hva "elske" betyr):)

Jadda, jeg vet det ble mye elskeelskeelske her, men jeg tror iallefall jeg fikk fram poenget :P

Er ikke sikkert jeg vet hva det vil si å elske en mann...

Gjest togli

Er ikke sikkert jeg vet hva det vil si å elske en mann...

Nei, det tror jeg kanskje ikke...... Hvis man elsker en mann så vil man neppe dele ham med andre (jfr. ditt svar om at du ikke hadde hatt problemer med å være kone nr. fem ;))

Håper du finner en mann å elske en dag- det er en fantastisk følelse :)

Gjest zippity

Nei, det tror jeg kanskje ikke...... Hvis man elsker en mann så vil man neppe dele ham med andre (jfr. ditt svar om at du ikke hadde hatt problemer med å være kone nr. fem ;))

Håper du finner en mann å elske en dag- det er en fantastisk følelse :)

Jeg har en mann jeg :-)

Hvis han hadde funnet seg en elskerinne, ville det vært helt ok. Om dette er kjærlighet vet jeg ikke, men unner han å ha det godt.

Kunne godt vært nummer fem jeg, de har det bra de konene der :-)

Tror ikke han lyger heller, de har det bra sammen. Men tror ikke folk som ikke er vant til det forstår, er jo typisk folk å ikke forstå det ukjente.

Du får melde deg frivillig da. :-) Men ha i bakhodet at det kan være et visst sprik mellom glansbildeversjonen som serveres på TV og virkeligheten.

Flerkoneri er ikke noe nytt eller ukjent konsept. Ikke særlig mye å forstå. Trives man ikke med å dele partneren sin med flere andre, er det ikke mye å satse på. For den som like det, er det bare å dure i vei.

Men ingen får meg til å tro at man kan utvikle den samme kjærligheten når man deler seg på flere som når man holder seg til én.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...