Gå til innhold

Elske to på en gang?

Anbefalte innlegg

Gjest zippity

Du får melde deg frivillig da. :-) Men ha i bakhodet at det kan være et visst sprik mellom glansbildeversjonen som serveres på TV og virkeligheten.

Flerkoneri er ikke noe nytt eller ukjent konsept. Ikke særlig mye å forstå. Trives man ikke med å dele partneren sin med flere andre, er det ikke mye å satse på. For den som like det, er det bare å dure i vei.

Men ingen får meg til å tro at man kan utvikle den samme kjærligheten når man deler seg på flere som når man holder seg til én.

mvh

Det er flere som har meldt seg, de er ikke ute etter flere koner. Så de ville nok ikke hatt meg :-)

Ingen vet hvordan det er før de har prøvd det, men de sier selv at det finnes utfordringer. Klart det gjør det.

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

11

Gjest togli

Jeg har en mann jeg :-)

Hvis han hadde funnet seg en elskerinne, ville det vært helt ok. Om dette er kjærlighet vet jeg ikke, men unner han å ha det godt.

Ah:)

Da sier jeg det rett ut - jeg tror du er glad i ham og setter pris på ham, men jeg tror ikke du elsker ham........

Det er flere som har meldt seg, de er ikke ute etter flere koner. Så de ville nok ikke hatt meg :-)

Ingen vet hvordan det er før de har prøvd det, men de sier selv at det finnes utfordringer. Klart det gjør det.

Synd for deg. Men det er helt sikker mange andre kjekke menn som gjerne vil veksle mellom flere. :-)

Mange, kanskje de fleste, har på ulike måter opplevd hvordan det er å få konkuranse i parforholdet. Nesten alle har erfart hvordan det er når flere voksne skal bo sammen og hvor komplisert det kan bli. Så man trenger ikke gifte seg med en som har flere koner fra før for å vite at det ikke er noe man har lyst til.

Har forresten hørt at det kinesiske tegnet for fred er tegnet for hus med tegnet for kvinne inni. Tegnet for krig er det samme huset med to kvinner inni...

mvh

Annonse

Gjest zippity

Synd for deg. Men det er helt sikker mange andre kjekke menn som gjerne vil veksle mellom flere. :-)

Mange, kanskje de fleste, har på ulike måter opplevd hvordan det er å få konkuranse i parforholdet. Nesten alle har erfart hvordan det er når flere voksne skal bo sammen og hvor komplisert det kan bli. Så man trenger ikke gifte seg med en som har flere koner fra før for å vite at det ikke er noe man har lyst til.

Har forresten hørt at det kinesiske tegnet for fred er tegnet for hus med tegnet for kvinne inni. Tegnet for krig er det samme huset med to kvinner inni...

mvh

Hehe, jeg er ikke på utkikk etter en mann, bare sier jeg hadde ikke hatt noe imot det. Men hvordan det er vil jeg nok aldri få vite :-)

Hehe, jeg er ikke på utkikk etter en mann, bare sier jeg hadde ikke hatt noe imot det. Men hvordan det er vil jeg nok aldri få vite :-)

Du kan jo bare høre om han du har er interessert i å utvide. Så finner du nok ut av det.

For eget vedkommende holder det å kjenne til en del av ingrediensene for å vite at det vil smake vondt i min gane.

mvh

Gjest togli

Ja hvem vet?

Kanskje jeg finner den store kjærligheten en dag, har ikke tro på det da. Parforhold er for komlisert ;)

Parforhold kan være komplisert, men også spennende :)

Når man er i et forhold så leter man dog ikke etter den store kjærligheten... Da gjør man det slutt med den man har først ;)

Gjest zippity

Parforhold kan være komplisert, men også spennende :)

Når man er i et forhold så leter man dog ikke etter den store kjærligheten... Da gjør man det slutt med den man har først ;)

Er det beste at jeg blir her jeg er, vi fungerer mer som venner enn som par. Helt ok for meg :)

Gjest togli

Er det beste at jeg blir her jeg er, vi fungerer mer som venner enn som par. Helt ok for meg :)

Så lenge du trives og liker å være intim med ham, så er det jo ikke noe problem :) For min del greier jeg ikke intimitet med en som kun føles som en venn.... men det er meg da :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...