Gå til innhold

Trenger råd om nytt forhold

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma1981

Jeg ble kjent med en mann for tre mnd siden. Vi har vært en del sammen og jeg liker han veldig godt, men det er ett par ting som gjør meg litt usikker på om jeg vil satse på han eller ikke. Jeg er alenemamma for en gutt på elleve år og vil være svært forsiktig med å involvere en evt ny kjæreste i sønnen min. Jeg har to forhold bak meg som ikke fungerte og som sønnen min fikk et forhold til.

Dette har jeg snakket med denne mannen med. De to forholdene jeg har bak meg har ikke vært tette forhold, men allikevel. Jeg vil også være forsiktig overfor andre, og ikke fortelle "hele verden" at jeg er i et forhold, raskt. På facebook f.eks. Jeg vil være "sikker" denne gangen. Vil finne den rette..

Mannen har truffet sønnen min et par ganger, men det har vært som en venn. Jeg synes det er altfor tidlig å kalle han en kjæreste, selvom det muligens er denne veien det går.

Dette skjønner ikke mannen, han virker ganske oppgitt over at han ikke kan kalle meg for kjæresten og at ikke jeg vil la han overnatte hos meg når sønnen min er der. Han forteller også dette til andre, som mener vi bare bør "kjøre på", og jeg merker at jeg blir ganske irritert over det.

Hva synes dere om dette? er det etter 3 mnd på tide å involvere barn, alle venner, familie, facebook osv? Jeg skjønner jo han også på en måte, men jeg vil bare bruke litt mer tid...oppgitt :(

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/390040-trenger-r%C3%A5d-om-nytt-forhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke 3 mndr. er mye tid i en slik sammenheng. Hensynet til barnet bør gå først. Særlig det med overnatting tror jeg du gjør lurt i å holde igjen på.

Må si jeg reagerer på at han forsøker å presse gjennom sin vilje ved å beklage seg til andre. Ilojalt. Bærer det bud om at det er slik han også kommer til å 'løse' andre konfliker dere måtte få?

mvh

Rhea Silvia

Synes ikke 3 mndr. er mye tid i en slik sammenheng. Hensynet til barnet bør gå først. Særlig det med overnatting tror jeg du gjør lurt i å holde igjen på.

Må si jeg reagerer på at han forsøker å presse gjennom sin vilje ved å beklage seg til andre. Ilojalt. Bærer det bud om at det er slik han også kommer til å 'løse' andre konfliker dere måtte få?

mvh

enig!

Og særlig når TS faktisk har sine tvil.

Men noen ser ut til å trenge den "bekreftelsen" det er å møte barna. endre status på FB ol. Jeg traff en hyggelig fyr i fjor høst som jeg følte kunne bli noe... men der kom maset så tidlig at jeg trakk meg ut... Ungene først!

(Skrekkeksempel: Hun som bytter ut "mannen i sitt liv" hvert halvår og inkluderer alle ungene i en happyfamily både på FB og IRL....og samtidig påstår at hun setter ungene først..)

Gjest togli

enig!

Og særlig når TS faktisk har sine tvil.

Men noen ser ut til å trenge den "bekreftelsen" det er å møte barna. endre status på FB ol. Jeg traff en hyggelig fyr i fjor høst som jeg følte kunne bli noe... men der kom maset så tidlig at jeg trakk meg ut... Ungene først!

(Skrekkeksempel: Hun som bytter ut "mannen i sitt liv" hvert halvår og inkluderer alle ungene i en happyfamily både på FB og IRL....og samtidig påstår at hun setter ungene først..)

''(Skrekkeksempel: Hun som bytter ut "mannen i sitt liv" hvert halvår og inkluderer alle ungene i en happyfamily både på FB og IRL....og samtidig påstår at hun setter ungene først..)''

Enig! Det skal mye til for at jeg går inn i et forhold igjen så lenge barna mine er såpass unge som de er. Jeg kan godt tenke meg en kjæreste, men jeg ønsker å være rimelig sikker på at dette er et forhold som vil vare livet ut før jeg endrer sivilstatus ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...