Gå til innhold

Ofte mens

Gjest hva kan det være ?

Anbefalte innlegg

Gjest hva kan det være ?

Etter at jeg fikk barn og mensen kom tilbake var den relativt regelmessig i 9 perioder, men så følgte; 18 - 29 - 27 -18 -13. Jeg tok et naturpreparat i 29 og 27 perioden - dette preparatet skal hjelpe kroppens hormoner til å komme i balanse.... Sluttet med preparatet etter at jeg var ho gynokolog i perioden med 27 dager fordi han mente at det trolig har liten/ingen virkning. Han tok blodprøver som viste at det ikke er noe galt med hormonene. Han kjente også etter om jeg kunne ha noen syster. Ifølge han var alt ok = ikke noe iveien for at jeg kan få barn igjen...... Men hvordan skal jeg kunne det når periodene mine er så korte ? Er litt bekymret for at det kan være noe galt (om ikke med hormonene - da kanskje noe annet ????)....... Er det noe jeg kan /bør gjøre ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39013-ofte-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hva kan det være ?

Er det fra første til første mensdag? Er alle blødninger like kraftige?

Dette er fra dag 1 i forrige mens til dag 1 i den nye mens. Og ja blødningen er som normalt; 4 dager med realtiv sterk blødning, 1dag pause og så en liten blødning (slik var det også før jeg fikk barn). Jeg vil også legge til at jeg før jeg fikk barn hadde jeg mye mens smerter, nå kjenner jeg nesten aldri noe.

Håper dette er nok info til at du kan besvare spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39013-ofte-mens/#findComment-148634
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...