Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen Mette ! Tusen takk for svar men jeg formulerte meg litt klønete sist gang. Jeg spurte om hvor stor magin en P-sprøyte hadde. Du svarte ganske god, men at du anbefalte å sette en ny sprøyte så fort som mulig. Men det som er saken her er at kjæresten min ønsker å bytte prevensjon fra P-sprøyte til P-piller. Hun har altså ikke tenkt å sette en ny sprøyte. Hun skulle ha tatt ny sprøyte den 14. november, vi hadde sex mange ganger i tidsrommet 14-18. november. Hva gjør vi ? Bør hun sette en ny sprøyte og vente 3 mnd til før hun bytter prevensjon fra sprøyte til piller, eller går det bra og bytte nå ? "Gjalt P-sprøyten" til den 18. nov , selv om hun egentlig skulle ha tatt ny den 14. nov ? Håper på raskt svar igjen, Mette. Hva foreslår du ? Vi gjør som du sier.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...