Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå håper jeg virkelig ikke at nicket ditt viser til alderen din...

Fastlegen er vel et greit sted å begynne med slike spørsmål?

I andre tilfeller ville vært morsomt uttalelse om alder.

Jeg er 34 år gammel og en datter kan mirakuløst unnfanget etter en lang fryktelig kortison behandling og sykehusinnleggelse for mer enn 4 måneder.

GP vet ikke selv om denne analyse kan gjøres i Oslo

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/390201-s%C3%A6dallergi/#findComment-3463781
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
AnonymBruker

I andre tilfeller ville vært morsomt uttalelse om alder.

Jeg er 34 år gammel og en datter kan mirakuløst unnfanget etter en lang fryktelig kortison behandling og sykehusinnleggelse for mer enn 4 måneder.

GP vet ikke selv om denne analyse kan gjøres i Oslo

Angående overskriften på innlegget ditt; sædallergi, så er dette ganske nytt for meg.

Jeg leste nylig om en dame som fikk allergisk reaksjon pga mannens sæd, men hun fikk det kun de gangene da han hadde spist noe som hun var allergisk mot. Hvis du vet alt det du er allergisk mot, kan mannen din evt avstå fra å spise det som du er allergisk mot?

Anonymous poster hash: 709b0...484

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/390201-s%C3%A6dallergi/#findComment-3484354
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...