Gå til innhold

Kløe hver gang jeg besøker Norge

Anbefalte innlegg

Gjest Brasilianer som klør i Norge

Hei ! Jeg er fra Brasil. Har vært i Norge mange ganger. Hver gang jeg er i Norge og til forskjellige tider på året, får jeg utslett som små røde prikker og kløe etter bare noen få dager. Jeg har bodd på forskjellige steder, men det samme skjer hver gang. Jeg får ikke disse plagene i andre land som f.eks. Tyskland og Spania.

Fortsetter under...

''Hei ! Jeg er fra Brasil. Har vært i Norge mange ganger. Hver gang jeg er i Norge og til forskjellige tider på året, får jeg utslett som små røde prikker og kløe etter bare noen få dager. Jeg har bodd på forskjellige steder, men det samme skjer hver gang. Jeg får ikke disse plagene i andre land som f.eks. Tyskland og Spania. – Brasilianer som klør i Norge''

Oi! Bem vindo!

Pode ser que o ar é bem mais seco na Noruega do que no Brasil?

Ou que usa um casaco com penas? Ou roupas de lã?

Ou alergia para alguma comida, ou uma coisa na casa/no apartamento?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...