Gå til innhold

Kan NOEN være så snill å hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest Krisedag

Jeg er både dum og uansvarlig, men skjedd er skjedd. Kan P-PILLER fungere som angrepille, dersom man tar to-tre stk p-piller så fort som mulig etter et ubeskyttet samleie? Går ikke på pillen nå, men har flere brett igjen i skuffen. Kan noen vøre så snill å hjelpe? (Mammaen min jobber på apotket her vi bor, har ikke lyst å kjøpe virkelige angrepiller....)

Fortsetter under...

Gjest (Anonymous)

Hei!

Så langt jeg vet kan man absolutt ikke bruke vanlige p-piller som angrepille uansett hvor mange man tar. P-pillens funktion er jo som du sikkert vet att forhindre en graviditet ikke å avbryte den.

Kan du ikke be en venninne å köpe denne angrepille? Siden må du også vite att den skal tages bara en kort stund etter ett ubeskyttet samleie, tror det er mellom 24 - 72 timer.

Håper det gikk bra for dig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...