Gå til innhold

Hjelp!! Har jeg tatt feil av årstiden?

Anbefalte innlegg

Hei :-))

Lurer på om jeg har tatt feil av årstiden jeg. Er nemlig så sinnsykt kåt. Kjenner det kribler i hele kroppen. Skikkelig forsinket våryr med dobbel styrke. Har i grunnen vært det i flere måneder nå. Tenker på sex hele tiden og får liksom ikke nok. I dag så jeg treneren til sønnen min og tenkte at fyttegrisen det hadde vært godt om du rundpulte meg. Tror jeg holder på å bli sprø......*ler*

Uff, nei jeg får smøre meg med tålmodighet og vente til mannen kommer hjem fra jobb, så får han få seg en skikkelig omgang....

Måtte bare skrive litt av meg her *s*

Ha en fin kveld

Hilsen en som er kjempe

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39030-hjelp-har-jeg-tatt-feil-av-%C3%A5rstiden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Nei du har ikke tatt feil av årstiden...... For min egen del så er det vår hele året. Det kribler over alt!!

Himmel.......er ikke arbeidsdagen snart slutt?

Hærlig jenter! (yr og Puppylove)

Slike innlegg som deres gjør alle statistikker jeg har lest om hvor begredelig det står til med kvinners seksualliv, til skamme. Hurra! Håper det finnes mange flere som dere!

Annonse

Gjest våryrheleåret

Du må være en egen rase!

gid om alle kvinner var sånn!

Hei

Ja jeg har også stor sexdrift nå og hele året.

Deilig, men ganske slitsomt også.

Sliter ut elskeren min nesten.

Da må man ta til bruk egenmetoder men naturlig sex er best da.

Kanskje jeg skulle hatt flere elskere?

Mvh.

Gjest Mann av idag

Hærlig jenter! (yr og Puppylove)

Slike innlegg som deres gjør alle statistikker jeg har lest om hvor begredelig det står til med kvinners seksualliv, til skamme. Hurra! Håper det finnes mange flere som dere!

Jeg tror ikke du skal sprette champagnen enda, Gro! Det er stadig en utrolig overvekt av seksuelt LATE kvinnelige ektefeller i dette landet. Fantasiløse, talentløse og utrolig trette og slitne, vondt i hodet har de også. I tillegg nærmer julen seg, må vite - og da er det jo så mye annet som skal gjøres.

Nei, gutter; gå ut å finn dere noe å ha på si, det er en menneskerett! Og la kona sove i fred . . .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...