ropiskogenforsvar Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Ble operert for 1 1/2 uke siden for fremfall av fremre skjedevegg. De første 3 dagene kom det lett blødning, så ut til å være nokså rent blod. Etterpå begynte nærmest rennende tyntflytende utflod. Vet at man kan regne med litt blodtilblandet utflod etter slike operasjoner, men hvor store mengder er normalt? Det er lite blod i den, kun såpass at fargen blir litt rustfarget, og konsistensen er tynn. Bytter bind ca. 4-5 ganger daglig, og kjenner meg konstant "fuktig". Andre som har erfaringer? Infeksjonstegn som feber eller smerter har jeg ikke, kun litt murring utover kveldingen, (kjenner meg sliten). Lukten er litt snål, søtlig. Endret 11. april 2013 av ropiskogenforsvar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/390620-utflod-etter-fremfallsoperasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.