Gå til innhold

Tre måndeders-krise?

Anbefalte innlegg

Har hørt om 3-mnd-krise, 3-års-krise og 7-års-krise.

Hvorfor kalles det dette, er det et fenomen som skjer jevnt over alle sammen?

Har nå kjent en fyr i snart 3 mnd. Vi har vært mye sammen i de mnd. Men vi har aldri definert forholdet vårt. Jeg vet ikke når vi liksom "ble sammen" eller om han ser på det som "sammen".

Hvordan kan man kjenne igjen en 3-mnd-krise? Og hvordan kommer man seg gjennom den?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39112-tre-m%C3%A5ndeders-krise/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, sjakktrekk!!

Jeg må si at det forundrer mig at du bekymrer dig for en tre-måneders-krise når du ikke engang vet om du er sammen med fyren. Tre-månederskrise er nok mer et begrep enn en realitet, bare enda en grunn til bekymring for jenter med PMS. Jeg opplevde ingen tre-måneders-krise med min kjæreste (ikke med noen av dem, faktisk). Ikke tenk på det du. Det er nok ingenting i det. For noen kan det nok komme en liten krise etter noen måneder, men dette beror nok på helt andre ting en forholdets nøyaktige levetid...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei!

Den krisen du refererer til henger kanskje sammen med at den første forelskelsen kan begynne å dale etter 3 måneder. (mange er forelsket mye lenger enn det)

Da ser en kjæresten mer virkelig, på både godt og vondt. Det kan bli en slags "krise"? Du må bestemme veien videre. Godtar du forskjellene og evt. negative sider og vil være kjæreste fortsatt?

Les artikkelen "Forelskelse og Samliv" under Fakta.

Gjest Sinistre

Hei, sjakktrekk!!

Jeg må si at det forundrer mig at du bekymrer dig for en tre-måneders-krise når du ikke engang vet om du er sammen med fyren. Tre-månederskrise er nok mer et begrep enn en realitet, bare enda en grunn til bekymring for jenter med PMS. Jeg opplevde ingen tre-måneders-krise med min kjæreste (ikke med noen av dem, faktisk). Ikke tenk på det du. Det er nok ingenting i det. For noen kan det nok komme en liten krise etter noen måneder, men dette beror nok på helt andre ting en forholdets nøyaktige levetid...

Aldri hoert om 3 mnd, 3 aar, og 7 aar - men 4 aars krisen er reell. Ikke noe aa bekymre seg for, bare holde seg paa matta og kommunisere aapent. Saa gaar det bra.

Gaar det skjeis etter 3 mnd - da var det ikke ment for aa vare og du boer anse deg selv som heldig; heldig at det ikke gikk fire aar foer det gikk til helv...

Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...