Gå til innhold

Den facebook...trenger råd

Anbefalte innlegg

ung mamma!:)

Jeg er ei jente på 30 år som har nylig blitt kjæresten med en mann på 40. Han er verdens beste på mange områder, og han er høyt utdannet, snill og fornuftig på mange områder, men det er en ting jeg ikke liker..

Han er er veldig dameglad (ikke noe rart med det) men han kommenterer det så mye..og da mest på facebook. Det kommer jo opp på min "nyhetsvegg" når han liker eller kommenterer bilder av andre damer. (På de som har åpen profil) da kan han gjerne skrive "wow", "tunga ut av munnen ansikt", hvor nydelig de er osv, også til f.eks.bikinibilder av andre damer.

Han "liker" også slike "mannesider" med omtrent nakne damebilder HELE tiden. Kjenner at det irriterer meg litt. Hadde dere reagert? bør jeg bare holde kjeft eller skal jeg si noe? Lurer jeg på

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391434-den-facebooktrenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er umodent av en voksen og velutdannet mann, i et forhold, holder på slik. Men jeg tviler på at han slutter hvis du klager over det. Du kan alltids si til ham at du misliker det, men til syvende og sist må du vurdere om du kan leve med det eller ei...

Jeg hadde absolutt reagert ja. En mann på 40 år burde ha vokst fra slike pubertale interesser. Merker jeg blir provosert når mine mannlige, samboende/gifte venner på Facebook legger ut, liker eller kommenterer slike bilder og synes de bør vise sin kone/samboer såpass respekt at de lar det være.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...