Gå til innhold

Hvor lenge har jeg antakelig gått med klamydia?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For to uker siden fikk jeg veldig vondt øverst på høyre side av magen. Noen dager senere gjorde det mer og mer vondt nedentil der jeg hadde satt inn spiral en mnd tidligere. Det viste seg at jeg hadde bekkeninfeksjon som har gått opp i egglederne..

I desember fikk jeg blødninger etter samleie, noe jeg også hadde for to år siden. Siden jeg hadde hatt det før så bekymret jeg meg ikke for det.

Men så blir spm... Når kan jeg egentlig ha blitt smittet av klamydia når jeg tydeligvis fikk symptomer i desember? Jeg hadde fast partner frem til august, og ny partner i november. Kan jeg ha blitt smittet i november når det gikk så langt som til blødninger og infeksjon på så kort tid? Eller må jeg ha gått med det mye lenger?

Anonymous poster hash: 78b7d...ddd

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...