Gå til innhold

Fordøyelsessystemet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor lang tid bruker kroppen på å kvitte seg med mat?

Jeg har fått påvist laktoseintoleranse og lurer på hvor lang tid det tar før kroppen er kvitt melka ordentlig...når kan jeg tenke på at det kan være andre ting kroppen reagerer på?

Anonymous poster hash: a28c0...821
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391559-ford%C3%B8yelsessystemet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Huff da, høres ikke veldig behagelig ut!

(altså, diarè er ikke behagelig når man går med det mer eller mindre konstant i flere år heller da men)

Så jeg kan begynne vurdere om det er andre ting som er i veien da?

Har ikke spist eller inntatt noe med melk siden lørdag kveld

AnonymBruker

De sa jeg kunne spise laktoseredusert, men jeg vil ha det helt bort for å kunne kartlegge om det er noe anna i tillegg. Jeg har tatt cøliakiprøver også, men da jeg var hos legen hadde de ikke fått svarene enda.

Det er lettere for dem å finne de psykiske tingene virker det som. For det har ikke vært noe problem å finne hos meg...

annlovindaen

Normalt sett så kvitter vel kroppen seg med mat på ca et døgn?

Hos meg blir alt værende :(

Sliter ofte med det jeg også, og det er ikke mye ok   :(

Men har funnet ut at frokostblanding med biola (bruker vita hjertego flerkornsblanding) og to skiver med ingers rugbrød til lunsj har hjulpet meg veldig. Men er det en dag jeg ikke spiser dette, da sliter jeg igjen. Men er blitt flinkere til å holde meg til dette - selv om jeg synes det er kjedelig mat  

Annonse

stjernestøv

De sa jeg kunne spise laktoseredusert, men jeg vil ha det helt bort for å kunne kartlegge om det er noe anna i tillegg. Jeg har tatt cøliakiprøver også, men da jeg var hos legen hadde de ikke fått svarene enda.

Det er lettere for dem å finne de psykiske tingene virker det som. For det har ikke vært noe problem å finne hos meg...

Det psykiske er mer flyktig, lettere å finne for dem. Håper du finner ut av det, lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...