Gå til innhold

Tørr hud og fortynnet hår!

Anbefalte innlegg

mor for adhd-barn

Jeg, som mor har sett at min datter har fått veldig tørr hud på hendene etter å ha flyttet til relativt nytt hus. Hun sier at hun også har fått tynnere hår pga hun spiser mer b og d vitaminer... Skal ikke dette være med på å tykkne håret og gjøre det sterkere? Begynner å bli bekymret for at hun bor der og at hun får utslett i ansiktet er ikke så morro å se når en ser henne kun 1 gang i måneden. Problemene begynnte for 2-3 måneder siden og ser ut til å bare å forverres for hver gang jeg ser henne. Kan det ha ytre påvirkninger? Hun er kan ha kommet i puberteten også om det kan ha noe med saken å gjøre at huden blir tørrere og håret tynnere? Reagerte på det ganske fort etter å ha flyttet her for 4 måneder siden.

Mvh bekymret mor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391608-t%C3%B8rr-hud-og-fortynnet-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...