mor for adhd-barn Skrevet 18. april 2013 Del Skrevet 18. april 2013 Jeg, som mor har sett at min datter har fått veldig tørr hud på hendene etter å ha flyttet til relativt nytt hus. Hun sier at hun også har fått tynnere hår pga hun spiser mer b og d vitaminer... Skal ikke dette være med på å tykkne håret og gjøre det sterkere? Begynner å bli bekymret for at hun bor der og at hun får utslett i ansiktet er ikke så morro å se når en ser henne kun 1 gang i måneden. Problemene begynnte for 2-3 måneder siden og ser ut til å bare å forverres for hver gang jeg ser henne. Kan det ha ytre påvirkninger? Hun er kan ha kommet i puberteten også om det kan ha noe med saken å gjøre at huden blir tørrere og håret tynnere? Reagerte på det ganske fort etter å ha flyttet her for 4 måneder siden. Mvh bekymret mor. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/391608-t%C3%B8rr-hud-og-fortynnet-h%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.