Gå til innhold

Vil han fortsatt ha meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde sex noen ganger for omtrent ett år siden. Med en jeg hadde visst om noen år og vært tiltrukket av. Men ikke snakka noe særlig med før i fjor. Vi var begge single, så vi ble enige om å ha uforpliktende sex. Enklere når det er noen man kjenner litt. Men jeg syns etter en tid at det ble for sjelden og avslutta det.

Har snakka med han etter det, men ikke på flere måneder nå. Jeg angrer veldig på at jeg sa jeg ikke ville mer. Jeg er veldig usikker og tviler på at han vil si ja til det nå, vet ikke engang om han fortsatt er singel. Vet ikke hva jeg skal gjøre og blir så frustrert over det. Noen som kan hjelpe meg?

Anonymous poster hash: 034e2...ce7

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391824-vil-han-fortsatt-ha-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sex noen ganger for omtrent ett år siden. Med en jeg hadde visst om noen år og vært tiltrukket av. Men ikke snakka noe særlig med før i fjor. Vi var begge single, så vi ble enige om å ha uforpliktende sex. Enklere når det er noen man kjenner litt. Men jeg syns etter en tid at det ble for sjelden og avslutta det.

Har snakka med han etter det, men ikke på flere måneder nå. Jeg angrer veldig på at jeg sa jeg ikke ville mer. Jeg er veldig usikker og tviler på at han vil si ja til det nå, vet ikke engang om han fortsatt er singel.

Jeg leser mellom linjene at du er interessert i noe mer enn kun sex. I så fall gjør du seg selv bare vondt ved å ta opp kontakten med sikte på videre seksuelt forhold.

Om du ønsker en annen type forhold, kan du jo ta kontakt, men vent med sex til du vet hva han vil. 

AnonymBruker

Tusen takk for svar :) Du har kanskje rett i det du sier, at jeg vil noe mer. Jeg vet ikke helt hva jeg føler akkurat nå. Hadde vel ikke tenkt så mye på han hvis det bare var sex. Fikk litt følelsen av at han også ville noe mer da, men ikke innrømme det. Kan jo være fordi jeg ønsket at det var sånn. Skulle nok tenkt meg mer om, er vel vanskelig å begynne på nytt. At han kan tenke nå at det kan bli noe mer ut av det?

Skal ta meg god tid og finne ut av hva jeg føler. Og se om det er verdt å ta sjansen hvis jeg liker han mer enn jeg trodde. Er redd for å få et nei, gjelder ikke bare han, mye annet også. Føler meg sjelden bra nok, da blir alt mye vanskeligere. Er det en måte jeg kan finne ut av om han kunne tenke seg noe mer uten å avsløre hva jeg føler?

Ble mye tanker og litt rotete, igjen takk for et godt svar!

AnonymBruker

Har snakka med han etter det, men ikke på flere måneder nå. Jeg angrer veldig på at jeg sa jeg ikke ville mer. Jeg er veldig usikker og tviler på at han vil si ja til det nå, vet ikke engang om han fortsatt er singel. Vet ikke hva jeg skal gjøre og blir så frustrert over det. Noen som kan hjelpe meg?

Kan dere møtes for en kopp kaffe f.eks og se hvordan det er å møtes, og ta det derfra?

Anonymous poster hash: 34341...5ab

AnonymBruker

Takk for svar :)  Har ikke snakka med han på veldig lenge så vet ikke om jeg tør å spørre han om det. Hadde nok ikke gjort det uansett. Vil gjerne begynne litt forsiktig. Føler også på meg at han blir skremt bort av det. Venter nok på en grunn til at jeg kan snakke med han på FB. Noe som ikke gjør at det virker rart at jeg tar kontakt. Som en start hvertfall.

AnonymBruker

Takk for svar :)  Har ikke snakka med han på veldig lenge så vet ikke om jeg tør å spørre han om det. Hadde nok ikke gjort det uansett. Vil gjerne begynne litt forsiktig. Føler også på meg at han blir skremt bort av det. Venter nok på en grunn til at jeg kan snakke med han på FB. Noe som ikke gjør at det virker rart at jeg tar kontakt. Som en start hvertfall.

Det høres fornuftig ut å begynne forsiktig.

Ønsker deg lykke til!

:)

Anonymous poster hash: 34341...5ab

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...