Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har så vidt jeg husker slitt med sår hals og slimete hals(ikke samtidig) siden i fjor sommer, og dette kommer igjen og igjen. Jeg var innom fastlegen og han registrerte at det var sårt i hals(dette var i januar) og jeg ble henvist til øre, nese og hals-lege. Hos denne legen er det lang ventetid, og jeg har i tillegg måtte flytte timen en gang pga jobbsituasjon. Nå er det to uker igjen til timen, og jeg har de siste to ukene vært først sår(1 uke) deretter slimete den siste uken.

Noen som vet hva dette kan være, og om det er noe man kan gjøre for å lindre dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/391835-s%C3%A5r-og-slimete-hals/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har så vidt jeg husker slitt med sår hals og slimete hals(ikke samtidig) siden i fjor sommer, og dette kommer igjen og igjen. Jeg var innom fastlegen og han registrerte at det var sårt i hals(dette var i januar) og jeg ble henvist til øre, nese og hals-lege. Hos denne legen er det lang ventetid, og jeg har i tillegg måtte flytte timen en gang pga jobbsituasjon. Nå er det to uker igjen til timen, og jeg har de siste to ukene vært først sår(1 uke) deretter slimete den siste uken.

Noen som vet hva dette kan være, og om det er noe man kan gjøre for å lindre dette?

En skje honning flere ganger pr dag, er mitt beste tips mot sår hals.

Honning er bakteriedrepende og har hjulpet meg når jeg har hatt halsinfeksjon.

Honningen spises sakte slik at den får god tid på å virke i halsen, altså ikke svelg den rett ned, men slikk/sug den i deg.(ikke drikk rett etterpå, fordi at da skyller du bort honningen slik at den  ikke får samme effekten).

God bedring!

Anonymous poster hash: a92ed...988

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...