Gå til innhold

Underliv undersøkelse til gravide??????

Anbefalte innlegg

Hei

Sjekker legen kvinnens underlivet når

gravide kvinner går til svangerskap kontrol?Jeg har en mannlige fastlege han er flink og grei.jeg ønsket selv at han skal være min fastlege.

Hvis jeg blir gravid,kan jeg bytte fastlegen min i middlertidlig(til svangersskap kontrol)

Jeg ønsker å ha en kvinnelig lege hvis leger

sjekker underlivet ofte

vil ha svar fra Moen og erfarne

hilsen

beritb

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39189-underliv-unders%C3%B8kelse-til-gravide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste kommuner har egen jordmor som brukes til svangerskapskontroller. Du kan jo be om at underlivsundersøkelsen blir foretatt hos jordmor? Det skal jo bare undersøkes at livmoren og det hele er som det skal, og det klarer jordmor like bra som legen.

Mette Moen, Gynekolog

Det er vanlig med undersøkelse første gangen og senere bare ved behov (utflod eller blødning). Jeg vet ikke om det er mulig å bytte lege der du bor, du kan forhøre deg.

Tenk på at legen er vant med å foreta underlivsundersøkelse!

Lykke til med graviditeten.

Mette Moen, Gynekolog

Det er vanlig med undersøkelse første gangen og senere bare ved behov (utflod eller blødning). Jeg vet ikke om det er mulig å bytte lege der du bor, du kan forhøre deg.

Tenk på at legen er vant med å foreta underlivsundersøkelse!

Lykke til med graviditeten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...