Gå til innhold

Hvordan ville du følt deg og taklet dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Å bli kalt dum med liten intelligens og det med mening?

Min samboer har kalt meg dette ved to anledninger nå. Etter første anledning fikk jeg meg en sånn knekk følelsesmessig at jeg kjenner mine følelser for ham begynner å slukne. Nå etter andre anledning klarer jeg nesten ikke å være i samme rom som han uten å bli "kvalm". Når han tar på meg blir jeg kald. Jeg kjenner ikke lysten til sex lenger heller :-( 

Ville dere akseptert dette?

Anonymous poster hash: 165d4...cb9

Anonymous poster hash: 165d4...cb9

Fortsetter under...

Gjest Ladytron

Ville tatt meg nær av at han sa det, men jeg hadde ikke latt det knekke selvtilliten min.

Eksen kalte meg for så mye når vi kranglet, blant annet forkvaklet, ødelagt og psykotisk... Det såret, men jeg visste bedre enn å la det definere meg som person.

Det er vel kanskje lurt å ta det opp med samboeren din. Prøve å forstå hvordan han kunne si noe sånt til deg... Folk sier så mye dumt i affekt (selv om ikke det er noen god unnskyldning), kanskje han angrer nå og har lyst til å si beklager

Hvis det ikke lå en stygg krangel bak at han sa det, da tror jeg det er noe veldig galt... Med han.

Håper det går bra med deg og at dere forhåpentligvis kan legge det bak dere på sikt.

Det var veldig stygt sagt av din samboer. Stort slemmere kan det ikke bli, synes jeg. Skjønner veldig godt at du er såret. Jeg hadde ikke ønsket å leve sammen med en som hadde slike tanker om meg, men det er nesten du som må avgjøre hva du godtar av nedsettende kommentarer fra din partner.

Annonse

AnonymBruker

Spørs helt i hvilken sammenheng det ble ytret, og om det er noe jeg tror han virkelig mener om meg hele tiden. Altså, hvis jeg faktisk hadde gjort noe dumt, og vi krangla, og han kalte meg dum og mindre intelligent fordi han var sint, og det var situasjonsbestemt, hadde jeg ikke latt det gå inn på meg.

Men hvis han syns du er dum og mindre intelligent hele tiden, hva sier det om ham da? Hvorfor er han sammen med ei han mener er dum, er ikke det ganske uintelligent? Og å si noe slikt er slemt og dumt. Har du spurt ham om det er noe han mener? Dere må snakke om dette, vet han at det har gått så inn på deg at du ikke orker at han tar på deg?

Anonymous poster hash: 7c4a7...6dc

AnonymBruker

Jeg vil anbefale deg å lese boken av Robin Norwood som kom ut for mange år siden men som er like aktuell i dag: "Kvinner som ødsler sin kjærlighet" (den engelske tittelen er "Women who love too much. When you keep hoping and wishing that he will change).

Boken er klok, og vil gi deg innspill, støtte, og gode råd.

Anonymous poster hash: b9f95...1c0

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...