gjestebruker Skrevet 9. mai 2013 Del Skrevet 9. mai 2013 Jeg er i en krise situadjon i livet mitt. Uten og gå inn på detaljer om det, så har det krevd en del medisinbruk av meg. Jeg har, siden januar, hver kveld tatt følgende; Klokken 18:00 100mg Nozinan 125mg Quetiapin 45mg Remeron Og klokken 20:00 -15 mg Imovane -10 mg Mogadon -25 mg Sobril I tillegg 1x15mg Sobril to ganger daglig. En endring i min situasjon gjør at jeg på en dag går ned til følgende dose; det samme klokken 18:00, men klokken 20:00, -25 mg Sobril -7.5 mg Imovane Når jeg våkner, våkner jeg til hjertebank, angst/uro, tungpustet. Dette har startet etter at dosene ble minsket, og noe fjernet. Jeg er bekymret for at dette ikke er angst/uro, men kroppens måte og reagere med abstinenser på. Kan dette stemme? Jeg er ennå i en situasjon slik at jeg ser det som unaturlig, og svært ubehagelig og slutte / trappe ned på. Men og gå på disse dosene ut juni månede er heller ikke noe som frister. Jeg er ikke ute etter og ruse meg. Men søvn, og det må være sakt at disse dosene får meg ikke til og sove noe særlig. Kanskje 3-4 timer i døgnet, og 3-4 timer oppstøkket søvn etter. Er det ikke andre medisiner som kan hjelpe mot søvn, som kan hjelpe bedre, når slike doser som nevnt over ikke hjelper? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/392093-langtidsbruk-benzo-preparater-livskrise/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 Anbefaler deg å rette dette spørsmålet til Nhd på forum for psykiatri. Det du beskriver kan være abstinenser. Har vært "der" selv. Håper du får svar med Nhd. Lykke til! Anonymous poster hash: 42390...1e7 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/392093-langtidsbruk-benzo-preparater-livskrise/#findComment-3476296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.