Gjest bjørnhild Skrevet 26. november 2001 Skrevet 26. november 2001 Jeg vet at det ikke er uvanlig å gå over termindato, men det blir likevel til at en går og bekymrer seg litt. Har termin i dag. Merker overhodet ingenting. Har heller ikke hatt noe særlig med kynnere i løpet av svangerskapet. Fikk et barn for 11/2 år siden. Fødte da to uker før terminen. Hadde kynnere under hele svangskapet. Var innstillt på å føde like tidlig denne gangen. I.o.m. at jeg ikke har kynnere kan dette kanskje drøye enda en stund? 0 Siter
Gjest picasso Skrevet 26. november 2001 Skrevet 26. november 2001 Hei! Har intet vettugt svar på ditt spørsmål; vil bare si at vi tenker på deg, manne, mettwa og jeg! Treftes på St. Croix i formiddag. Manne har visst forsøkt å få tak i deg! Lykke til med fødselen, bjørnhild!! Håper vi snakkes! Klemmer fra 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 28. november 2001 Skrevet 28. november 2001 Hvorvidt du har kynnere betyr egentlig ikke så mye når det gjelder å anslå når du er moden fødsel. Når det gjelder flergangsfødende, så kan fødselen komme som kastet på deg, men det kan også være grunn til å vente seg at det kommer litt modningsrier før det hele braker løs. Er du usikker på om livmorhalsen din begynner å bli moden, kan du sikkert få jordmor eller legen din til å undersøke deg ved neste kontroll. Lykke til med fødselen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.