Gå til innhold

over tiden ved 2. gangs svangerskap........

Anbefalte innlegg

Gjest bjørnhild

Jeg vet at det ikke er uvanlig å gå over termindato, men det blir likevel til at en går og bekymrer seg litt. Har termin i dag. Merker overhodet ingenting. Har heller ikke hatt noe særlig med kynnere i løpet av svangerskapet.

Fikk et barn for 11/2 år siden. Fødte da to uker før terminen. Hadde kynnere under hele svangskapet. Var innstillt på å føde like tidlig denne gangen.

I.o.m. at jeg ikke har kynnere kan dette kanskje drøye enda en stund?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39213-over-tiden-ved-2-gangs-svangerskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Har intet vettugt svar på ditt spørsmål; vil bare si at vi tenker på deg, manne, mettwa og jeg! Treftes på St. Croix i formiddag. Manne har visst forsøkt å få tak i deg!

Lykke til med fødselen, bjørnhild!! Håper vi snakkes!

Klemmer fra

Trine Endsjø, jordmor

Hvorvidt du har kynnere betyr egentlig ikke så mye når det gjelder å anslå når du er moden fødsel. Når det gjelder flergangsfødende, så kan fødselen komme som kastet på deg, men det kan også være grunn til å vente seg at det kommer litt modningsrier før det hele braker løs. Er du usikker på om livmorhalsen din begynner å bli moden, kan du sikkert få jordmor eller legen din til å undersøke deg ved neste kontroll. Lykke til med fødselen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...