Bambi78 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg fikk en datter I 2012 og ved 6 uker kontrollen fikk jeg resept på cerazette mini-pille da vi ikke ønsker mer barn akkurat nå. Ikke vart så førnøjd med minipillen grunnet blødninger I nesten 2 måneder I des- jan. I April slurvet jeg litt med pillen grunnet nattjobbing og pillen ble ikke alltid tatt I tid. For 3 uker siden begynte jeg slite med kvalme og tog et graviditetstest som var negativ. Pustet ut, men kvalmen fortsatte og ble enda sterkere. Ble igjen usikker då jeg var enormt kvalm i første svangerskap. Tog en ny test en uke seinere som også var negativ. Siste nettene har jeg ikke sovet grunnet kvalme og litt murring på venstre side nær lysken. Også moderate smarter i venstre side av rygg og nakke. Idag følte jeg plutslig at jeg begynte blø og løp på do. Kom riklig med lysrøtt blod uten klumper. Stoppet raskt og ikke blødd mer. Fortsatt kvalm.... Var jeg gravid? Kan jeg haft en blodcyste som sprakk? Kanskje bestille tid hos fastlege... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/392206-litt-forvirret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.