MHC Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Er i førtiårene og har "alltid" vært plaget av nupper på overarmene. Var veldig plaget av kviser i min ungdom, og har aldri helt vokst fra det problemet. Har prøvd det meste av rensemidler, tørrbørsting osv. Har sundt kosthold, trener osv. I utgangspunktet skal jeg få i meg mer enn tilstrekkelig vitaminer og mineraler med mitt daglige kosthold. Ble anbefalt å prøve ølgjær. Ja- da. Ingen dokumentert virkning, bare humburg osv. er å lese på seriøse nettsteder. Hadde en boks stående fra flere år tilbake, så tok to spiseskjeer hver morgen. Etter 8 dager oppdaget jeg plutselig at overarmsnuppene var forsvunnet! Min 14- datter som er veldig kviseplaget og har nupper som meg, begynte så med samme dosen. Etter en ukes tid er nuppene nesten borte, ansiktshuden MYE, MYE bedre. Har i tillegg ikke brukket en negl på over tre uker (ny rekord). Huden er mykere, håret gror osv. Det skader ikke å forsøke dette å se om det hjelper for deg og..... Ca. 45 kr for en boks på Rema 1000. Den holder til ca. 14 dager. Mest B- vitaminer som er vannløselige, så overskuddet blir skilt ut med urinen. Kan kanskje hjelpe noen??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/392339-middel-mot-kviser-og-armnupper-billig-tips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.