Gå til innhold

Middel mot kviser og armnupper- billig tips

Anbefalte innlegg

Er i førtiårene og har "alltid" vært plaget av nupper på overarmene. Var veldig plaget av kviser i min ungdom, og har aldri helt vokst fra det problemet. Har prøvd det meste av rensemidler, tørrbørsting osv. Har sundt kosthold, trener osv. I utgangspunktet skal jeg få i meg mer enn tilstrekkelig vitaminer og mineraler med mitt daglige kosthold.

Ble anbefalt å prøve ølgjær. Ja- da. Ingen dokumentert virkning, bare humburg osv. er å lese på seriøse nettsteder. 

Hadde en boks stående fra flere år tilbake, så tok to spiseskjeer hver morgen. Etter 8 dager oppdaget jeg plutselig at overarmsnuppene var forsvunnet!

Min 14- datter som er veldig kviseplaget og har nupper som meg, begynte så med samme dosen. Etter en ukes tid er nuppene nesten borte, ansiktshuden MYE, MYE bedre.

Har i tillegg ikke brukket en negl på over tre uker (ny rekord). Huden er mykere, håret gror osv.

Det skader ikke å forsøke dette å se om det hjelper for deg og..... Ca. 45 kr for en boks på Rema 1000. Den holder til ca. 14 dager. Mest B- vitaminer som er vannløselige, så overskuddet blir skilt ut med urinen.

Kan kanskje hjelpe noen???

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...