sony14344 Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 hei må bare for dette her ut kjæresten min har vært utro mot meg mener jeg da beklager for norsken min kan hende jeg skriver feil vet ikke hvor jeg skal begynne.. kan begynne med at jeg har vært sammen med ei i nesten 4 år. liksom. det er virkelig alltid meg som ordner alt da på en måtte. hvis det er krangling jeg som sier sorry først. hvis vi skal på tur jeg må ordna det. jeg må kjøre henne hele tiden og alt det som er. jeg klager ikke heller fordi jeg er gutten men vil bare fortelle litt hvordan vi har hatt det og hvor sinsykt glad jeg er i henne. hun er 20 jeg er hennes første. og har alltid vært den uskyldige pen søt jenta ! for 6 måneder siden tok jeg med henne her i filippinene og skulle bo her i 8 måneder bare for å vise henne hvordan det er her også videre. ga alt til henne, klær, shopping, tar henne med hit på topclass utesteder med vennene mine. hun blei kjent med famillien min og slektene. og ga virkelig alt til henne. ja vi hadde noe problemer. krangling der og der. men alltid jeg som tilgir. også dro hun hjem til norge før meg. fordi hun skulle vist fikse noen greier og hun savner famillien. og jeg skulle være her 1 måned til. jeg sa greit gjør det du må vennen. kjøpte billet til henne hjem med en gang.3-4 dager etter hun har vært i norge. kom søsken barna mitt til meg og sa hun kjæresten min gjorde. at hun har hatt sex med en mann og ei dama, hun ene er sånn små kjendis her i filippinene. hun har hatt sex med dem og alt det som er. men hun stoppe det midt mens de gjør det. og narkotika er blandet etter han sa det, jeg fikk virkelig sjokk. hjertet mitt dunka som bare det og mistet følelsen i hele kroppen. jeg var rett og slett nede. også ringte jeg henne for å spør om det var sant. først nekte henne også blei jeg sur og sånt også innrømte hun det til slutt. hun gråt og sa unskyld på telefonen også etter noen minutter la jeg på fordi jeg klarte virkelig ikke mer. etter 2 dager har jeg ikke snakker med henne fordi virkelig. jeg har aldri opplev slik de lager ikke utroskap filmer om slik en gang jo. også etter 2 dager snakket vi igjen sammen via telefon. fikk vite at hun var vekk i 2 dager " prøvde å ta selv ord og alt mulig piss som jeg ikke vet om jeg skal tro på" fordi hun er kjent for å lage drama. og når jeg snakket med henne igjen hun er jævlig sur. hun sier sånn. trudde du er der for meg og alt det som er plutselig hadde hun unskyldinger at. de brukte narkotika på meg derfor det skjedde. at hun har blitt misbrukt ! jeg er fortsatt forvirra fordi min mening da er. om hun har det. hvorfor sa hun ikke det ? hvorfor måtte jeg får vite det av noen andre etter 2 uker ? hvorfor dro hun der igjen 3 dager etter det skjedde og hang med dem? hvorfor er hun så glad dagen etter hun har vært der og sier fine ting om dem ? jeg skjønner ingenting jeg. fordi hun sa etter hun har snakket med legen når hun prøvde "" å ta selv mord skjønte hun det at hun har blitt misbrukt ?!?!?!?!? er det bare meg eller høres det ut som bullshit ? vet ikke hva jeg skal gjøre. er så glad i henne at det ikke går ! fikk sjokk trudde hun var annerledes. forresten hun har også klina med 3 stker føre og la noen sove hos henne en gang mens vi hadde sånn pause er det jente her noe å tro på ? ja jeg har vært utro selv når jeg var russ for 3 år siden. men etter det har jeg bare vært ekte for henne. nå skylder hun på meg fortsatt. hun forstår ikke en agng hvorfor jeg er sur. jeg slå opp. noe tips der hva jeg burde gjøre ? for mer informasjon bare spør. trenger virkelig noen nå før jeg blir gærn vi har alltid vært sånn fram og tilbake men uansett. vi var så glade i hverandre at uansett hvor mye vi krangler så er vi som magneter som kommer tilbake men syns denne gangen her tok det kaka hilsen gutt på 21 0 Svar Multisitat Rediger 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/392355-kj%C3%A6resten-min-er-utro-trenger-virkelig-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Jeg forstår at du har det vanskelig, og skulle ønske at jeg kunne hjelpe. Trenger du å snakke med noen i natt, kan du kanskje prøve å ringe Kirkens SOS døgnåpne krisetelefon 815 33 300 når som helst. Les mer. https://www.soschat.no/ SOS-chat er åpent mandag til torsdag 1830-2230. Anonymous poster hash: 148ff...5ea 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/392355-kj%C3%A6resten-min-er-utro-trenger-virkelig-hjelp/#findComment-3476957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hei! Jeg vil bare si at jeg synes du høres om som en utrolig bra fyr - som fortjener noen som behandler deg bedre! Hvis du tilgir henne for dette, så kommer det til å skje igjen. (Da tar jeg som utgangspunkt at hun ikke ble misbrukt). Hold avstand til henne noen uker så hun skjønner du mener alvor. Kanskje kan dere komme sammen igjen, men hun må forstå at hun ikke kan behandle deg på den måten. Anonymous poster hash: 3adda...bb5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/392355-kj%C3%A6resten-min-er-utro-trenger-virkelig-hjelp/#findComment-3477008 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.