Gå til innhold

Finasteride for tap av hår

Anbefalte innlegg

SveinSivert

Hei!

Jeg har gått på Finasteride (utskrevet av legen min), 1/4-dels pille (0.25mg) om dagen, i over ett år nå, og har ikke opplevd noen bivirkninger med hensyn til dette.

Er det sånn at jeg bør være bekymret for at bivirkninger kan oppstå ved senere anledning, eller er det sånn at i og med at jeg ikke har hatt noe negative erfaringer  til nå kan fortsette 'kuren' i trygghet?

Takk på forhånd!

Mvh,

Svein

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/392367-finasteride-for-tap-av-h%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hei!

Jeg kan ikke så mye om dette, men hvis du ikke har fått bivirkninger før, så bør du vel kunne fortsette? Hva sier legen din?

Kanskje du er ny her - hvis du vil ha svar fra Hudlege her i forum må du betale 149 kroner. Men da får du svar, om du ikke vil spørre din egen lege. Du finner den på forsiden av Doktor Online.

Anonymous poster hash: e1592...3cd

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...