chuppagirl Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 hei! jeg er under utredning hos fastlegen, og har veldig mange rare symptomer. tatt et flust av blodprøver alle helt fine tatt CT av abdomen helt fin tatt ultralyd av buken tatt MR av hodet kun med minimale endringer i stoff? eller noe men legen sa at det var ikke tegn på sykdom eller svulst symptomene mine er som følger: lydømfintlig lysømfintlig lemus over hele kroppen store skjærene brennende smerter rundt omkring i kroppen konstant stiv nakke sover helt elendig lekker urin nervesmerter rundt i hodet, nakke irritabel og sint irritabel tarm fryser og svetter omhverandre prikker, svir, rar følelse i huden muskelsvak, klarer ikke løfte ising og prikking i ansikt hode, nummen svimmel, båtfølelse indre frost i tilegg er jeg trykkømfintlig på spesielle punker på kroppen er det noen som har det lignende som meg? blitt henvist videre til nevrolog og ØNH spesialist begynner og tenke på fibromyalgi da jeg blir vesentlig værre i kaldt vær, værskifte, temperatur svingninger har går på lyrica mot nervesmerter, men jeg vil jo egentlig bare vite HVORFOR jeg har fått nervesmerter... takknemlig for alle svar:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/392515-mange-rare-plager-i-3-mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.