AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg har nå gått i nesten 24 timer uten inntak av væske. Jeg forsøkte å få i meg et par dl med vann, men kroppen reagerte så og si med en gang med oppkast, så den lille væsken jeg fikk i meg kom raskt opp igjen. Jeg vet at det er farlig å gå så lenge uten væske, spesielt om sommeren. Men magen gir bare beskjed om at dette orker jeg ikke. Jeg er slapp nå og er tørr i øynene og på leppene. Jeg har høy puls og er trett. Magen er også oppblåst og buler ut. Jeg har hatt vondt i høyre side ved lever/galle og ved nyrene. Jeg tok for mange tabletter på tirsdagen, så er redd for at jeg har skadet noe. Urinen lukter spesielt, avføringen lukter også spesielt. Kan jeg vente til 13 juni tror dere med å dra til legen da jeg har time da? Eller bør jeg dra før? Med hilsen en uttørket sjimpanse Anonymous poster hash: c8e3f...16e 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/392553-f%C3%A5r-ikke-i-meg-v%C3%A6ske/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Jeg har nå gått i nesten 24 timer uten inntak av væske. Jeg forsøkte å få i meg et par dl med vann, men kroppen reagerte så og si med en gang med oppkast, så den lille væsken jeg fikk i meg kom raskt opp igjen. Jeg vet at det er farlig å gå så lenge uten væske, spesielt om sommeren. Men magen gir bare beskjed om at dette orker jeg ikke. Jeg er slapp nå og er tørr i øynene og på leppene. Jeg har høy puls og er trett. Magen er også oppblåst og buler ut. Jeg har hatt vondt i høyre side ved lever/galle og ved nyrene. Jeg tok for mange tabletter på tirsdagen, så er redd for at jeg har skadet noe. Urinen lukter spesielt, avføringen lukter også spesielt. Kan jeg vente til 13 juni tror dere med å dra til legen da jeg har time da? Eller bør jeg dra før? Med hilsen en uttørket sjimpanse Anonymous poster hash: c8e3f...16e Du trenger legehjelp nå. Får du ikke i deg væske ved å drikke væsken, må du få væske intravenøst. Ta en telefon til legevakta med det samme, og si fra om at du er på vei Anonymous poster hash: 1ffcd...63d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/392553-f%C3%A5r-ikke-i-meg-v%C3%A6ske/#findComment-3479121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.