Mai27 Skrevet 27. november 2001 Skrevet 27. november 2001 Hei alla sammen! Fant ut for 1 uke siden at jeg var blitt gravid igjen. På tross av at jeg har brukt P-piller fast. Knøttet er jo velkommen, men jeg har ikke helt greid å venne meg til tanken enda. Øystein har rukket å bli 1 år, men jeg er liksom ikke "ferdig" med han enda, hadde ikke planlagt nummer 2 før om tidligst ett år. Så urettferdig det er, vi som får slike gladnyheter helt uventet, og alle de som sliter for å få barn....... Jeg har en del tanker og følelser i sving om dagen. Kjempeglad, men mye rare følelser også... Er det noe spesielt jeg skal finne ut av fordi jeg ble gravid selv med bruk av prevensjon? 0 Siter
Trine Endsjø, jordmor Skrevet 28. november 2001 Skrevet 28. november 2001 Gratulerer med svangerskap på nytt. Du behøver ikke engste deg for at du brukte p-piller da du ble gravid. Det viktigste er at du nå har sluttet med dem nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.