Gå til innhold

Barn som er henvist til hudlege - seponere kremer før timen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Barnet mitt skal til hudlege pga eksem for nærmere utredning, dvs prikktesting osv er det vel det heter, har fått påvist allergi i blodprøver allerede. Det jeg lurer på er om vi skal la være å smøre henne så mye nå i tiden før hudlegen pga det kan gi feil resultat pluss huden kan se bedre ut enn den egentlig er???

Hørte nemlig en annen mor jeg kjenner gjorde dette... 
Og nå når det er sommer blir hun ikke så ille i eksemet som om vinteren om jeg dropper kortison.... Men kanskje bare smøre godt med fuktighetskrem og ikke noe kortison før timen? Eller kutte ut fuktighetskrem og så han får se hvor tørr hun virkelig er? Er litt skeptisk til dette da... men greit å få rett diagnose og.

Hva tror dere? 

Anonymous poster hash: 527d8...7ca

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...