Gå til innhold

Vil du ha hardere ereksjon?:-)

Anbefalte innlegg

Gjest anonym inatt

Jeg har funnet en glimrende metode! Ereksjon har med blodsirkulasjon å gjøre, ikke sant? Ergo må ereksjonen bli hardere dess bedre blodsirkulasjon. Og hva tar man for å få bedre blodsirkulasjon? Kalde avrivninger! Jeg har nå over noen uker dusjet penis vekselvis med varmt og kaldt vann hver gang jeg er i dusjen, og det funker! Ereksjonen er nå større og hardere enn noen gang, tro det eller ei:-) Prøv! Anbefales!:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39308-vil-du-ha-hardere-ereksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Hei anonym inatt!

Takk for at du deler dine oppdagelser med oss. Har hørt om kalde avrivinger før, men da uten påfølgende varm dusj. Legen Samuel Tissot, skrev en bok om hvor skadelig onani er – i en bok som ble utgitt i 1760. Her anbefaler han kalde bad for å kjøle ned kjønnslysten. Hans metode ble brukt langt inn i forrige århundre for å døyve lysten på sex. Men så fungerer metoden + varme motsatt for deg. Så flott! Din teori høres dessuten helt logisk ut.

Er det noen som har lignende erfaringer?

Hei anonym inatt!

Takk for at du deler dine oppdagelser med oss. Har hørt om kalde avrivinger før, men da uten påfølgende varm dusj. Legen Samuel Tissot, skrev en bok om hvor skadelig onani er – i en bok som ble utgitt i 1760. Her anbefaler han kalde bad for å kjøle ned kjønnslysten. Hans metode ble brukt langt inn i forrige århundre for å døyve lysten på sex. Men så fungerer metoden + varme motsatt for deg. Så flott! Din teori høres dessuten helt logisk ut.

Er det noen som har lignende erfaringer?

Dæven, dette må prøves. Dette skal testes, og så snakkes vi senere i uka.

:)

• 1 måned senere...

Annonse

Jeg må bare få lov å takke!:-) Jeg har testa ut metoden din, og kan bare slå fast at min seksuelle kapasitet er mangedobla! Lillemusikeren er hardere, mer følsom, spruter lenger og mer, og orgasmene er mer intense enn noengang før.

Så enkelt, og så genialt. Takk!:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...