Leyah Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Hei... Mensen min oppfører seg utrolig rart... juni 2012 begynte det med at jeg fikk mensen 5 uker i strekk, jeg sjekket meg for absolutt alt juli 2012, blodprøve, tisseprøve, sjekka meg hos gynekolog etc. De fikk ikke noe negativt ut av det, og ifølge min lege var alt bra ... Mensen min gikk så som så etter besøket, og var mer eller mindre normalt, men i desember begynte den å bli rar igjen... Fikk mensen 14. desember, og den varte 6 dager, så gikk jeg 2 uker mensenfri til jeg plutselig fikk den igjen 1. januar 2013, da varte den 14 dager, gikk igjen 2 uker mensenfri, til jeg fikk den nok en gang 30. januar, denne gangen varte den bare 7 dager. Etter 9 dager uten, fikk jeg mensen igjen, som holdt på i 9 dager... I mars var alt helt normalt, fikk den etter 3 uker, og varte ca 1 uke... Så gikk det bare litt over 1 uke før jeg fikk den igjen i april, den varte ca 8 dager... så gikk jeg 3 uker fri, men mensen kom 2 dager før den egentlig skulle, og varte kun 6 dager...Nå i mai gikk jeg 5 uker fri, og fikk mensen nesten 2 uker forsinket... på dette tidspunket var jeg veldig nervøs for at jeg var gravid, så jeg kjøpte graviditetstest fra apoteket, den viste negativ! Men fikk heldigvis mensen etterhvert! Nå skulle jeg hatt mensen for et par dager siden, men har ennå ikke kommet, og jeg begynner å lure på om noe er virkelig galt med meg! Er dette normalt? Kjenner litt sånn stikkende følelse nederst ved magen på venstre side, varer ca 1-2 sekunder, men det er perioder, men kjenner det ofte når jeg tenker på det. Jeg gikk på mercilon fra rundt februar 2010, til rundt juli 2011 ... tok 1 brett oktober 2011, starta aldri på 2 brettet... Innrømmer at jeg plutselig startet på et brett før en ferie i 2012, hvor jeg ikke fullførte behandlingen pga jeg hele tiden glemte å ta pillene, har etter dette ikke tatt det noen flere ganger... Noen som vet hva dette kan være? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/393085-rar-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.