Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært sammen med kjæresten i ett halvt år, han er 35 år, jeg 25. Han har mange kompiser som bor i Thailand og har vært der flere ganger. Jeg har aldri vært i Thailand og har nok noen tanker om hvordan det kan være der, etter diverse dokumentarer på tv osv..

Han sier at det helt klart er mye prostitusjon og at det ser man, spesielt i Pattaya hvor hans kompiser holder til. Nå vil han ha meg med på ferie til Thailand, jeg har lenge hatt lyst til å besøke landet, men blir litt skeptisk når han sier at han og kompisene gjerne henger på "dansebarer" altså hvor jenter/horer står og danser på bordene. Disse jentene har fantastisk humor sier han og de har blitt kjent med flere på tidligere turer, men kun pratet og spandert på de. Han sier at dette ikke kommer til å bli noe ubehagelig for meg, de har full respekt for menn med kjærester....well.. Noen med erfaringer?

Så....her en dag sto facebook`en hans åpen, og jeg kunne ikke unngå å lese hva som sto der. En kompis som bor der nede hadde sendt et bilde av flere leddkledde thai-jenter som henger ved en bar, kjæresten min svarer at vi kommer ned om noen måneder og at det irriterer han MASSE at han har dame når han kommer ned denne gangen, men at det er godt å ha ellers..

Hvor mye skal jeg legge i dette da? mister liksom helt lysten på å reise til Thailand og har hvertfall ikke lyst til å gå på barer full av damer som jeg vet at han egentlig har lyst til å omgås uten at jeg er der...

Anonymous poster hash: a29ca...73d
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393143-kj%C3%A6resten-og-thailand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så....her en dag sto facebook`en hans åpen, og jeg kunne ikke unngå å lese hva som sto der. En kompis som bor der nede hadde sendt et bilde av flere leddkledde thai-jenter som henger ved en bar, kjæresten min svarer at vi kommer ned om noen måneder og at det irriterer han MASSE at han har dame når han kommer ned denne gangen, men at det er godt å ha ellers..

Nei, dette er ikke greit. Ville ikke hatt en kjæreste som skrev eller sa noe slikt, tror jeg. Dog KAN det hende at man sier ting til gutta som man kanskje ikke mener fullt ut.

Jeg tror ikke jeg ville ønsket å være med på slik tur, ei heller ville jeg likt at kjæresten min dro alene. Jeg ville heller ikke satt ultimatum til min kjære - slikt hører ikke hjemme i kjæresteforhold, synes jeg.

Nei nei nei, dette må du da ikke finne deg i kjære deg. 

Det er mye mulig at det han skrev kun var ord i forbifarten til en kompis, uten dypere mening - men det vitner uansett om lite respekt for - og lojalitet til deg.

Jeg ville ikke hatt en kjæreste som reiste på den type turer. 

Hvorfor har man kjæreste egentlig? Jo, for å ha en hjertevenn som får deg til å føle deg bra. En som løfter deg opp.

Gjør han det? 

AnonymBruker

Takk for svar. På alle andre områder gjør han virkelig det, (løfter meg opp) tror aldri jeg har hatt en kjæreste før som viser så mye interesse for meg og fremtidsplaner han har som har med meg og gjøre. Han er også veldig opptatt av at han vil at jeg skal være med til Thailand...men allikevel, den kommentaren var ekkel og han kan nok ønske det han skrev selv om han vil ha meg i hverdagen, han har barn og hvis det ikke var for det hadde han muligens flyttet til Thailand sier han (før vi ble kjærester) Jeg er utrolig usikker på om jeg skal ta opp den kommentaren eller ikke :-(

AnonymBruker

Jeg ville tatt det opp. Jeg synes ikke det de kompisene holder på med høres så uskyldig ut. Hvis de sier de bare drikker/fester med de prostituerte, tenker jeg at ikke er lang vei til å gjøre noe mer (når de er fulle etc). (Jentene er vel også "lært opp til" å skaffe seg kunder?) Og at han skrev at han kunne ønske han ikke hadde dame, betyr vel at han ønsket seg muligheten til å gjøre noe mer i Thailand enn å bare ta en drink med fremmede damer? Jeg har vært i Thailand med ei venninne, og er etter det ikke blitt noe mindre skeptisk til menn alene på guttetur dit. Og hadde samboeren min skrevet noe sånt om meg.... det er uakseptabelt!

Anonymous poster hash: 33a61...17c

Annonse

Jeg har vært i Pattaya, vært på barer hvor jentene henger og det var ikke ubehagelig i det hele tatt.  Så jeg synes absolutt du skal bli med å se hvordan det er.  Det finnes sikkert både bedre og verre barer enn jeg var på, men jeg var med en kompis som var gift med en thai og vi hadde det hyggelig når vi var ute.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...