Gå til innhold

Spiral og manglende lyst

Anbefalte innlegg

Marilyn Monroe

Hei!

Jeg har nettopp fått satt inn spiral og merker nå at sexlysten er helt borte. Er dette en vanlig bivirkning, eller kan det være andre ting som har ført til dette? Bare lurte på hvilke bivirkninger andre har (hatt). Jeg ble forespeilet at man skulle miste menstruasjonen, men den har jeg fortsatt, og nå varer den i 14 dager i strekk istedet for fem dager.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/393191-spiral-og-manglende-lyst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg mistet totalt sexlysten med hormonspiral. Den kom ikke tilbake før etter at jeg fjernet spiralen etter 5 år. Da var det ikke aktuelt å sette inn en ny, for å si det sånn.

Jeg mistet mensen, men først etter en 3-4 mnd. Intill da hadde jeg uregelmessige blødninger.

Anonymous poster hash: 8f3f5...698

Hei!

Jeg har nettopp fått satt inn spiral og merker nå at sexlysten er helt borte. Er dette en vanlig bivirkning, eller kan det være andre ting som har ført til dette? Bare lurte på hvilke bivirkninger andre har (hatt). Jeg ble forespeilet at man skulle miste menstruasjonen, men den har jeg fortsatt, og nå varer den i 14 dager i strekk istedet for fem dager.

Er det hormonspiral eller kobberspiral du har satt inn? Med kobberspiral er det ikke uvanlige med større blødninger, så ettersom du hadde forventet å miste mensen går jeg ut fra at det er hormonspiral du har satt inn. Det er ganske vanlig at man har uregelmessige blødninger de 3 første mnd for deretter å ha mensen sjeldnere, kortere og mindre blødninger eller miste den helt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...