Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde en utflod i går med brunrødt slim. Og så kom det ikke mer, men vi fikk UL med en gang. Vi har fått lagt opp 3 frosne isci egg. Alle hadde festet seg (!) men den tredje sekken var liten og tom så det ut til.

Vi er i uke 6+5 (ca). Når hjertslag og størrelse på den forrerste tvillingen var perfekt, og hjerteslagene på den "bakerste" også var kjempebra, ghvopr sikre kan vi da føle oss? Vi skal til ny UL neste onsdag. Er det da vi kan føle oss sikrere? Vi kommer jo aldri til å føle oss helt trygge, men når regner man at normal vekst og hjertelyd på UL borger for at ting skal gå bra?

Vi ufb-ere er jo så redde, så noen tanker om dette hadde vært veldig fint!

Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39323-tvillinger-n%C3%A5r-er-man-sikker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Beklager, men det er umulig for meg å anslå noen prosent sjanse for at begge fostrene skal klare seg. Imidlertid kan jeg ikke se at det skal være noen overhengende fare for at dette ikke skal gå bra. Det er riktig som du sier, at dere spesielt,men egentlig alle gravide, er i en svært sårbar fase og ønsker selvfølgelig garantier for at alt skal gå bra. Selvfølgelig kan ikke dette gis, men prøv å husk på at de aller fleste svangerskap ender med friske, fullbårne barn. Gratulerer deg med svangerskap.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...