Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har alltid en slags smerte/ømhet i underlivet mitt fra eggløsning til mensen begynner.

Det føles som sammentrekninger, kramper og stikkninger helt nederst i underlivet.

Det er ikke spesielt vondt, men kan til tider kjennes veldig kraftig. Det er ikke permanent, men kommer og går.

Jeg må tilføye at jeg er ufrivillig barnløs de siste 3,5 år. Problemet er dårlig sædkvalitet.

Med meg er alt i orden. Mensen og eggløsningen kommer meget regelmessig og jeg har aldri hatt noen problemer med noe som helst når det gjelder helsa mi.

Jeg trodde altid at disse smertene var normale, men begynner nå å tvile.

Jeg er veldig takknemlig for svar!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39337-smerter-etter-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Jeg har de samme plagene selv, sliter med barnløshet, og har spurt legene om det kan ha noen sammenheng. Har tatt lap og har ikke endometriose. Da skal det ikke være noe å bekymre seg over iflg. legene. Så, det er vel kanskje bare noe vi må leve med og forsøke å ikke bekymre oss over.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...