babysjuk Skrevet 28. november 2001 Skrevet 28. november 2001 Heisan! Vet ikke helt om dette innlegget passer her, men jeg prøver... Er gravid (6+1), og sliter med en forferdelig kvalme. Kaster opp flere ganger i døgnet, til alle døgnets tider. Dette har nå vart i ti dager. I tillegg sliter jeg med å få sove, våkner flere ganger i løpet av en natt. Er bekymret og redd. Har tidligere hatt to SA. Sist i aug. (var da 12+1). Jeg var hos gynekolog i dag (etterkontroll etter forrige SA), og prøvde å snakke om dette. Føler at jeg møtte lite forståelse. Er usikker på om jeg bør gå til fastlegen min og be om sykemelding. Eller bør jeg bare slutte å syte og klage, og bite tenna sammen? En graviditet er jo ingen sykdom... Jeg blir veldig takknemlig for synspunkter på dette. Klem fra 0 Siter
Gjest mina Skrevet 29. november 2001 Skrevet 29. november 2001 Jeg var også kvalm hele døgnet de første 16 ukene men jeg jobbet allikevel.Det beste var å være på jobb for da slapp jeg å sitte å tenke på hvor kvalm jeg var.Men det er opp til hver enkelt person.Men du får sikkert sykemelding fra legen din.Lykke til 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 29. november 2001 Skrevet 29. november 2001 Blir man veldig medtatt av kvalme (vekttap), så er det rimelig med sykmelding. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.