Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 28 år.

Sluttet med p-piller i september, tok siste pille 27.september, og mensen kom etter noen dager som vanlig. Neste "mens" kom 27.oktober, jeg hadde da en syklus på 27 dager. I går fikk jeg "mensen" igjen, den 27. november, da var syklusen på 31 dager.

Så langt vel og bra, det virker jo som om det er ganske regelmessig allerede. Men de to menstruasjonene jeg har hatt etter pilleslutt har vært så ekstremt sparsomme! Bare brun utflod, og ørlitegrann friskt blod, ofte bare litt på papiret ved toalettbesøk.

Den varer like lenge som en vanlig mens, og jeg har også normale mens-smerter før og helt i starten av mensen.

Hva kan grunnen være til at det er så ekstremt sparsommelig, og kan jeg se det an eller bør jeg oppsøke gynekolog?

Må legge til at jeg sluttet med p-piller for å slutte å forhindre at det blir barn av det, men vi prøver ikke aktivt enda, så det haster ikke SÅ fælt dersom dette skulle ha noe å si...

Håper på tips om hva det kan være og hva jeg evt. bør gjøre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39339-veldig-sparsom-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...